Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer,
Jsem student střední školy, letos mi bude 25 let, pobírám sirotčí důchod. Potřebuji se na ten poslední rok tj. než mi bude 26 let zapsat na nějakou vysokou školu, aby mi zůstal status studenta. Ideální by byla vysoká bez přijímaček a s kontrolou studia po druhém semestru. Prostě když mě vyrazí na konci prváku tak mi to moc vadit nebude. Na školu neplánuji chodit, během této doby chci chodit na brigádu. Existuje vysoká škola kde mi tohle projde? Děkuji za případné odpovědi.
Dobrý den,
Jen pro upřesnění. Ano existují výšky, kde se dá dostat bez přijímaček. Ale je jich rok od roku míň. Viz seznam na této stránce kampomaturite.cz/... Většinou se jedná o jeden nebo dva obory na vybraných fakultách, na které jsem právě dala odkaz. Jedná se o obory, o který je malý zájem. Takže nějaké filozofické fakulty nebo právnické tam nečekejte. Jak jsem tak postřehla, tak jsou tam obory, zaměřené na techniku a taky kde je hodně matiky (kterou hodně lidí, včetně mě, ji moc nemusí). Tak se právě snaží přilákat, na to že zavedou tento obor bez přijímaček. Sama jsem se takhle nechala napálit. Chodila jsem na jednu z fakult, která je právě na seznamu. Byl to pro mě půl rok plný utrpení.
Jenže jak jste se ptal na tu kontrolu po tom 2.semestru. Záleží fakt na jaké škole jste, ale já ji po prvním zkouškovém měla. Ale když nebudete chodit už od prvního semestru, tak zkouškovým neprojdete a na konci zkouškového se řeší, jak kdo splnil zkoušky. Takže pokud nebudete mít dostatečný minimální počet kreditů, tak Vás ke konci února vyloučí. A vám už nikdo nedá potvrzení, že jste student a od února si budete muset hledat práci.
Ale školu která provádí kontrolu po druhém semestru, tu neznám. Většinou je právě kontrola po prvním, kde se provádějí "čistky". Musíte si zkusit najet na předpisy dané školy a prostudovat je.