Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Angličtina

Od: skacik® odpovědí: 4 změna:
Dobrý den, máte prosím někdo nějaké zkušenosti s výukou angličtiny v Mělníku? Jsem začátečník a rád bych chodil na kurz angličtiny. Předem děkuji za odpověď

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Už dva dny nikdo neodpovídá, zkusím to tedy teoreticky. Z Mělníku nejsem, ale snad i toto pomůže.

Nejprve si zjistěte, kde všude Vás mohou anglicky naučit - a to dle toho, co potřebujete. Píšete "chodit na kurz" zajímá Vás tedy asi běžná jazyková škola, která organizuje kurzy pro veřejnost. V těch je zpravidla první hodina zdarma, takže až přes strejdu Googla nebo kamarády zjistíte pár jazykovek, obejděte je, zjistěte, jestli mají místo. Dobrá jazykovka Vám dá rozřazovací test, podle něhož Vás zařadí do nějaké úrovně, ale měli by se taky zajímat o pozadí Vašeho osvojování jazyka, co už umíte a kam se chcete dostat. (Např. já bych v němčině byla naprosto nestandardní student, gramatiku ovládám perfektně, ale nemám slovní zásobu a neřeknu ani bé, což je velice podstatné - v začátečnickém kurzu se budu nudit, v pokročilém nebudu stačit s konverzací...) No a pak už jen vyzkoušíte, jak se v kurzu cítíte a rozhodnete se, která úroveň (pokud jich vyzkoušíte více) Vám vyhovuje. Je možné, že dvě ukázkové hodiny zdarma Vám nedají, tak prostě do nějakého kurzu nastoupíte a v případě potíží by Vás měli šoupnout jinam, ověřte si předem, zda to tak dělají. Dobrá jazykovka ano. Na podrobnosti ohledně kurzu (cena, trvání, učebnice apod.) se ptejte v jazykovce, ne lektorky, ona o tom u veřejnostních kurzů moc neví. Je tam od učení, ne od organizace kurzů.