Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Výběr cizích jazyků na sš

Od: kristynn odpovědí: 8 změna:

Ahoj, již čtvrtým rokem studuji němčinu.Problém je to , že v němčině už mám nějaké ty základy , ale pokud půjdu na střední na němčinu , nejpravděpodobněji se bude brát vše od začátku.Prosím vás, nevíte zde se náhodou nevyplatí si vzít jiný jazyk , např. Španělštinu, nebo je lepší zůstat u jazyka se kterým mám zkušenosti? Děkuji za vaše názory.

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

chatarka
hodnocení

2x

Zažila jsem u dcery na SŠ dělení do skupin na jazyky na začátečníci, pokročilí. To lze zjistit na té škole u zástupce ředitele. Už od začátku zvažte jazyk, ze kterého chcete maturovat. Počítejte taky s tím, že škola nemusí některý jazyk nabízet. A též se víckrát stalo, že student se musel přizpůsobit a vzít třeba ruštinu místo vysněné francouzštiny, aby bylo možno utvořit skupiny.

wasube*

chatařka Datum: včera 22:30

Víte co je zajímavé? Že hodně studentů odmítá ruštinu. A to si myslím že u studentů kteří studují cokoliv s názvem obchod a podobně, je to dost velká chyba. S Ruskem obchoduje a bude obchodovat celý svět a často uchazeči o nějaký zahraniční post může při výběru kandidáta pomoci právě znalost ruštiny. Nechápu, chtěla bych aby moje děti znaly aspoň základy azbuky, aby pak nekoukaly na jinou abecedu jak tele na nová vrata. Divím se tomu. Vedle populárních jazyků bych se učila i ještě jeden, který se může hodit.

hodnocení

2x

Sice se němčina na střední bere od začátku, ale takovou rychlostí, že se asi po půl roce se přehoní to, co se dělalo na základce. Tam bude ta výuka mnohem intenzivnější. Naopak učitelé počítají s tím, že už většina ty základy umí a začátečníci se budou muset rychle přizpůsobit. Samozřejmě, že čím víc budeš umět jazyků, tím lépe (ale ne jen základy). Být Tebou bych nezahodila to, co ses za 4 roky naučila.

asd1
hodnocení

1x

Španělština se hodí ve čtvrtině světa...