Neklasifikace ve škole

Od: Datum: 23.02.16 09:59 odpovědí: 12 změna: 23.02.16 16:04

Zdravím, potřebovala bych poradit. Na konci listopadu a i začátkem prosince jsem ve škole chyběla asi skoro tři týdny, spíše dva a asi tři dny, byla jsem nemocná měla jsem angínu. A díky tomu jsem dostala teď nedávno v pololetí čtyři neklasifikace. Musím říct, že jsem dobrý student a se známkami nemám problém. Já s nějakými neklasifikacemi počítala, protože jsem marodila zrovna v dobu kdy se zkouší a píšou se testy. Že jsou čtyři, to mi taky nedrásá duši, ale teď 15. února jsem měla nehodu a mám zlámaná žebra. Do školy nechodím a ani nemůžu. Mám na ty neklasifikační testy termíny do konce února, ale nemohu na ně jít. Chtěla bych vědět, jestli někdo ví, co se stane s těmi neklasifikacemi? Někde jsem četla, že se to bude brát jako, že jsem neprospěla. Někde zase píšou, že po domluvě se opravy dají domluvit do konce června.

Jinak studuji střední zdravotní školu.

Děkuji

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: uska®
Datum: 23.02.16 10:46

U nás to bylo tak, že student neprospěl.

Pozn. 2 týdny u angíny se dalo v pohodě dohnat, že jo? Zkus udělat testy. Žebra máš fixovaná, nic víc se s nimi nedá dělat, do školy tě rodiče dovezou a testy zmákneš (pokud umíš).

Ohodnoceno: 2x

Od: danca
Datum: 23.02.16 11:00

Ano, žebra mám fixovaná, ale do školy chodit nemám a ani si to nedovedu představit. Když se nějak blbě pohnu, bolí to natolik, že mě to nutí až k pláči.

doplněno 23.02.16 11:02:

A ještě je problém, že nebydlím s rodiči, ale sama. Už tak moji "divní" rodiče o mě nemají zájem a ani bych se jich nedovolila se zeptat a navíc bydlí v jiném městě. Mám přítele, ale ten ráno na pátou jde do práce a v osm večer se vrací. :(

Datum: 23.02.16 11:21