Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

SŠ - Resetovaní pololetí a Třidni

Od: lib odpovědí: 5 změna:

Dobrý den , nemohl jsem vybrat jak nazvat tuto rubriku. Ale chtěl bych se zeptat

1 . Zda se nepletu ale i na SŠ se o pololetí resetujou krom známek , omluvené a neomluvené?

2 . Zda je na toto i zákon a jaký je to paragraf případně?

3 . Zda i v 2. pololetí mohla učitelka využit 2 neomluvené hodiny s 1. pololetí?

Děkuji za odpovědy !

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Už su ze školy dlouho, ale nějak nechápu o co ti jde.

Proč by se měly resetovat známky a omluvené / neomluvené hodiny?

Pololetní vysvědčení je především informace pro tebe a pro rodiče, jaké předměty ti jdou dobře a v jakých máš přidat.

Něco je snad uvedeno ve školském zákunu, ale takové detaily asi ne.

Já bych si nedovolil, v době kdy jsem chodil do školy, ani jednu neomluvenou hodinu. Pokud jsem šel k lékaři a nebo jsem z rodinných důvodů nemohl do školy, tak jsem donesl omluvenku. A že bych chodil za školu mne nenapadlo, protože jsem byl rád za všechny informace od učitelů.

x®
hodnocení

0x

Absence se za každé pololetí počítají zvlášť, neomluvené hodiny se do druhého pololetí nepřevádějí.

lib
hodnocení

Děkuji , ja jen že mi převedla s minuleho učitelka do druhého tak mě to tak zaujalo jestli to vůbec smim.

A zaškolu nechodim , jen učitelka nepochopila že sem zapomněl jednou žákovmkou doma na stole ...

A jedna je s toho že sem nebyl ve škole skrz doktora ale dlužil jsme ji ten den dalši omluvenku x)

doplněno 19.02.16 15:35:

A děkuji vam za info !:)

sok4

Ono také záleží na tom, co jsi měl na vysvědčení nebo výpisu - zda jsi tam měl ty neomluvené hodiny uvedené. A pozor, za pozdní omlouvání absencí může být důtka ředitele až snížený stupeň z chování. Také by sis asi měl pocvičit češtinu a ne hledat paragrafy na učitele.

x®