Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak se rozhodnout?

Od: nicol* odpovědí: 4 změna:
Dobrý den.
Mám problém s tím, že opravdu nevím co se svojí budoucností. Studuji třetí rok na učebním oboru gastonomie, takže mám už tento rok závěrečné zkoušky. Na tuto školu jsem nastoupila jen s tím, že jsem jako 15ti letá opravdu moc nevěděla, co tato škola obnáší a co za práci budu jako servírka dělat. Jen jsem si chtěla udělat tu nejlehčí školu, co může být, abych to měla za sebou. Už v prvním ročníku jsem chtěla školu ukončit a jít někam jinam, ale máma mě nepustila. Školu tedy dodělám, ale v budoucnu tuhle práci dělat nechci, protože mě absolutně nebaví. Je mi jasný, že už ze mě asi nemůže být doktorka, když mám základ jako servírka, ale moc prosím o radu, na jaký obor bych měla jít na nástavbové studium. Zároveň si potřebuju nějak vydělávat, takže nevim, jestli mám jít do nějaké práce jako servírka, nebo kamkoliv jinam, protože dál jako servírka pokračovat nehodlám. Jsem z toho už opravdu dost mimo. Když to takhle píšu, tak z toho bych to taky moc nechápala. Ale jednoduše. Prostě potřebuju poradit na jaký obor na nástavbu mám jít a jestli si mám vydělávat jako servírka, nebo cokoliv jiného, protože po maturitě a možná vysoké bych stejně jako servírka nepracovala.
Budu moc ráda, když mi někdo poradí.

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

uska*
hodnocení

1x

Ahoj Nicol, co nechceš je ti jasné a to také popisuješ. Ale k dobré radě mi chybí vyjádření, co chceš? Co by tě bavilo? V jakém oboru bys chtěla pracovat? Po doplnění informací by se lépe radilo a dalo by se zjistit, co je reálné, na kterou školu se dál hlásit.

joudic*
hodnocení

0x