Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Problém ve škole

Od: anonym44 odpovědí: 29 změna:

Dobrý den, mám asi svůj největší problém v životě.. studuju nebo respektive bohužel studoval na střední škole a došel jsem do 4 ročníku. Měl jsem zdravotní problemy a byl na vyšetřeních. Stěžovalo mi to prostě chodit do školy a nebyl jsem tam prostě celkově 3 týdny školy. Učitelce jsem posílal všechny důvody ale ona se všema studentama měla vždy problem. Proto sjednala výchovnou komisi na kterou jsem se nemohl dostavit protože mi to napsala 2 dny předem a já měl domluvenou schůzku s lékařem. Jí toto nezajímalo a proto mi poslala zanechání studia a vyloučila mě. už ze 3 ročníku mi za podobnou věc dala podmíněné vyloučení. Nevím,co si počíst protože jsem chtěl odmaturovat na jaře příštího roku. Rodiče to neví,že jsem byl vyloučen. Nevíte co s tim? u rodičů vím,že mě budou chtít vyhodit z domu protože pro ně je prostě základ ta škola ikdyž máma ví,že jsem měl tyto problemy zdravotní. Nevíte jestli se dá ještě tento rok když jsem byl vyloučen nastoupit na jinou školu a odmaturovat aspoň na podzim? děkuju..moc by mi vaše rady a názory pomohli.

29 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

iz*
hodnocení

1x

Střední školu jsi navštěvoval, o studium jde až na VŠ.

Podle mne není šance, že by Vás přijala jiná škola do 4. ročníku, domnívám se,

že na podzim byste mohl odmaturovat pouze na této škole.

___

Máte-li již zdravotní problémy vyřešeny, zajděte za ředitelem školy,

vezměte s sebou veškerá potvrzení od lékařů a pokuste se vrátit. (Záležitost řešte osobně.)

Jiná SŠ by Vás pravděpodobně přijala do nižšího ročníku.

hawara*

Toto říká Příručka Ústavu pro jazyk český:

studovat, hovor. študovat ned.
1. (~; co) vzdělávat se na vysoké n. střední škole:

prirucka.ujc.cas.cz/...

...když radit, tak prosím bez chyb.

ctenar*

Skolsky zakon v souvislosti se stredni skolou nemluvi o studiu (jako v případě VOŠ/VŠ).

hawara*

...to je pravda, ÚJČ ano.

iz*