Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer
Motám se v nečem o čem nevím zda je průser,bude mít následky,měla bych mít výčitky a jak jak se dál zachovat.
V pondělí se ve škole řešilo v hodině s třídní učitelkou téma "hodina anglického jazyka" . Prospěch,problémy s učitelkou,problémy které vidí ona v nás,žáci projevovali svoje názory a učitelka ty svoje ale pojďme k věci.
Z toho co říkala paní učitelka jsem byla dost vytočená a dřív jsem mluvila než jsem myslela
V prvním ročníku jsem byla za učitelkou angličtiny a požádala ji jestli by mi byla ochotna pomoci s anglickým jazykem. Čekala jsem náké doučování ve škole nebo i to ,že mi pomůže mimo školu , že semnou na té angličtině prostě zapracuje. Doma jsem to řekla mámě a ta učitelce teda volala aby se sní domluvila co a jak. Učitelka ji řekla ,že mi dá doučování na 290Kč,- /h brala jsem to. Na prvním doučování ale nebylo nic tak jak jsem si představovala. Čekala jsem ,že si uděláme plán a ona mě dodá základy co mi chybí a prostě mě naučí anglicky ale učitelka vytáhla to co jsme dělali do školy a vždy mě jen připravila na písemku abych měla dobrou známku. Nikomu jsem to nesměla říct ... po chvíli jsem to ukončila protože jsem si její pomoc představovala jinak a nechtěla jsem od mámy peníze na něco co mi nic nedává jen zlepšuje známky ve škole. Tak jsem tam chodit prostě přestala. V hodině když nám učitelka řekla ,že za učitelkou angličtiny můžeme kdykoliv přít ,že nám pomůže řekla jsem to jo leda za peníze a všechno jsem před celou třídou řekla. Učitelka se cítila velmi zaražena a nesjpíš se to bude i řešit nebo učitelku o tom informovat ,že to ví. Řekla jsem to protože se mi nelíbí jak se k nám angličtinářka chová a je ochotna pomoct podvodem za peníze rodičů. Přišlo mi to nefér vůči spolužákům ... Bojím se toho ,že mi ted angličtinářka bude dělat problémy ,že třeba bude zapírat ,že to není pravda a já budu obviněna za křivé obvinění protože to nemám jak dokázat ,že se na mě v hodině bude hnusně koukat ... Myslíte ,že z toho budu