Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Mám dotaz ohledně syna. Na internetu zřejmě založil stránku nazvanou : Nesnáším...(jméno učitele).
Kde se vyjadřovali o určitém učiteli jak ho nemají rádi atd, občas možná padli i silnější slova,ale né vulgární, byli tam vloženy i fotky učitele. Nyní se mám dostavit do školy, navrhují mu 2 z chování. Učitel o kterém byla řeč z toho udělal velkou aféru.
Zajímalo by mně zda mají na to nárok. Syn se k učiteli chová normálně, je to jen vyjádření názoru na něj. Žáci s tímto učitelem mají ve škole problémy již delší dobu a nejde to s ním stále řešit. Já osobně jsem s tímto učitelem před měsícem měla rozhovor, při kterém jsem mu řekla svůj názor a to né lichotivý i to, že ho žáci nemají rádi a že si za to může sám. Jinak se synem nejsou žádné problémy, patří mezi nejlepší žáky. Je v pubertě, ale myslím, že to není na velký postih, zdá se mi to moc na to , že vyjadřuje jen svůj názor a to mimo školu a pod svým jménem. Co se vlastně může a co už je na pováženou psát na internetu?
Prosím o odpověď co nejdříve. Děkuji.
Víte dřív byl učitel někdo a rodiče patrně lépe znaly své děti.Dnes hledají chybu na učiteli, chudák dítě se vždy chová slušně, učí se denně a učitel má přehnané požadavky.Věřte mi, že to tak ve skutečnosti není, jen se děti chovají před rodiči jinak než ve škole před partou kamarádů. Ty dorůstající děti znají svá práva z paměti ale povinnosti už ne.Až budou v práci, budou muset také lecos zkousnout.Pokud učitel naučí co má, nemusí být oblíbenec studentů.
kdybyste viděli jakou sketu jsem měla za třídní na střední, nebrala byste všechny učitele jako andělíčky. Naše třída by byla ok (krom pár práskačů) ale co třídní dovedla, že jsme se všichni nenáviděli a modlili se za maturitu a honem pryč z toho ústavu.