Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Střední škola

Od: misanek odpovědí: 10 změna:

Dobrý den.Včéra jsem dostal třídní důtku.Bohužel jsem v tomto nevinně a odnesl jsem to jen já a další 3 spolužáci.Jedná se o to,že jsme byli na školním výletě.Když jsme odjížděli mikrobusem,tak jedna spolužačka dostala velmi inteligentní nápad,že rozhoupem mikrobus (řidič vystoupil,protože na něj jeden de*il začal házet naký gumový kousky).Bohužel nejsem,až tak hodný žák,takže jsem v 7 jsem měl napomenutí třídního učitele a v 8 pár poznámek,většinou za nepřipravenost apod.Učitelka to samozřejmě viděla a začala řvát.To jsme nějak přežili a pak v klidu dojeli do školi.Druhý den si učitelka vzala žákovské knížkdy pouze od nás 4,nikoliv od všech,takže důdku má jen my 4 a to eště já s kámošem vedle neprávem,protože jsme viděli tu učitelku,tak jsme nic nedělali.Tamti 2 žáci stim houpali,takže to mají právem.
Přejdu tedy k mé otázce.Vzhledem k tom,že chci na nějakou střední školu a mám třídní důtku 1 neomluvenou hodinu.Moje otázka zní.Dostanu se na sřední školu? Na pololetní vysvědčení budu mít jednu 4 z ruského jazyka jinak 3 a 2 . Díky za odpovědi .

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Mišanku, zavři na chvíli oči a představ si, že jsi ředitelem bezva školy. Až se v té postavě budeš vidět, představ si, že před tebou stojí průšvihový kluk Mišanek a chce chodit na tvou školu. Přijmeš ho? *hej* Pěkně píšeš, bez chyb. Tedy nejsi žádný blbeček. Proč se takhle chováš? Schválně, řekni! *hej*

iz*
22.10.15 05:22

Bez chyb?

dastka

Asi jste to nepochopila - to je IRONIE.

skola9283
hodnocení

2x

Děláš si srandu?

Proč by tě nepřijali?

Dělal jsem mnohem, mnohem horší věci na základní škole, nestačila mi na poznámky ani celá žákovská knížka a přijali mě bez problému..

daniel*
hodnocení

2x