Nejste přihlášen/a.
Ahoj, mám problém s tématem absolventské práce, které má souviset s praxí, na kterou v únoru nastupujeme. Našla jsem si fakt dost dobré místo na Magistrátu, jenže pak nastal problém, že mi to škola nechce uznat. musím prý mít dost dobré téma, abych tam mohla zůstat. Už jsem několik návrhů přinesla, ale profesorce se nic nelíbilo :o(
Mohli byste mi prosím nějaké téma poradit? V pondělí musím nějaké definitivně přinést a žádné vhodné mě nenapadlo... pár mám, ale nevím, jestli se budou líbit.
Studuji zahraniční obchod, ale praxe ve státní sféře je možná, když je dobré téma.
Děkuji.
Máte právo zvolit si téma absolventské práce sama podle vlastního zájmu, pokud to samozřejmě alespoň trochu souvisí s oborem, který studujete. Ostatně souvislost vysvětlíte v úvodu práce (a to okecáte skoro vždycky ), takže na nějaké námitky ze strany profesorky nehleďte. Absolventskou práci budete psát a obhajovat Vy, a pokud nenajdete vhodného vedoucího práce, mělo by Vám ho vybrat studijní oddělení. Nemůžete si od profesorky nechat nutit téma, které se Vám nelíbí. Takže hodně štěstí a inspirace
jeste bys tu mohla napsat co tam konkretneji delas,dost dobre misto to asi nebude kostetarka, ale i tak tezko tu nekdo vi jak tva praxe souvisi se zahranicnim obchodem, kdyz jeste ani nepises v jakem meste, je urcite rozdil 5000 obyvatel, tam asi moc zahranicni obchod nebude, a 1 000 000 to pak se navrhje ztuha i odbornikum pokud tu naci jsou
Jedná se o Liberec. Praxe přímo se zahraničním obchodem nemusí souviset, mělo by to být prostě ekonomické téma (třeba i management, zaměstnanci i téma z pojišťovnictví, pokud je praxe v pojišťovně). Umístěna budu na ekonomickém oddělení. Bohužel téma mi musí ve škole schválit, bez toho mi nepodepíše škola smlouvu :o(
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.