Automatizace nebo informatika ve 3.r SPŠ?

Od: Datum: 28.08.15 23:29 odpovědí: 9 změna: 30.08.15 19:39

Dobrý den,

studuji elektrotechniku 26-41-M/01 na SPŠ a stojím před zásadním rozhodnutím. Měli jsme si vybrat pro 3.-4. ročník zaměření, zda automatizaci nebo informatiku.Předměty z tohoto zaměření budou i u maturity. Zvolil jsem si automatizaci (ve 3. ročníku je uvedena jako předmět mikroprocesorová technika), ale mám strach z velkého množství teorie, počítání atp. Mohu očekávat i nějakou praktickou činnost? Bylo mi řečeno, že pro VŠ je toto lepší zaměření. U informatiky(ve 3. ročníku je jako předmět aplikované programování) takové obavy nemám a myslím, že bych ji zvládl lépe. Nechci si klást nesplnitelné cíle, o VŠ zatím neuvažuji.

Chci hlavně s dobrým prospěchem zvládnout školu, ale nemohu se stále rozhodnout zda si raději nedat tu informatiku.

Co je lehčí, co se dá lépe zvládnout a co mám od jednotlivých specializací očekávat? Je tu nějaký absolvent oboru elektrotechnika, který si také musel vybírat zaměření ve 3. ročníku?

Prosím poraďte, co zvolit. Já se neumím rozhodnout.

Děkuji za odpověď.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 29.08.15 08:33

já ti neporadím co je lehčí, zda automatizace nebo informatika. Jen si vzpomínám, že my jsme na průmyslovce měli rozdělení automatizace-elektrotechnika. Z dost velké části se ty dva obory překrývaly a ve čtvrťáku jsme se mohli definitivně rozhodnout, který z těchto dvou oborů si pro maturitu vybereme.

Takže co bych ti mohl poradit? Zeptej se svých učitelů nebo starších kluků nebo se podívej se do učebnic. Tam najdeš odpověď.