Medina-na co se připravit?

Od: Datum: 10.08.15 19:31 odpovědí: 4 změna: 11.08.15 18:39

Zdravím. Studuju na gymplu, aktuálně jdu do druháku, a je mi jasné, že chci jít na medinu. Ještě stále nevím jaký obor ani jestli je lepší jít po gymplu do Olomouce, Prahy nebo někam jinam. Abych neskončil výšku a nemohl najít práci, ale abych zvládal studium. Jsem spíše lehce nadprůměrný student, ale když se v biole učíme něco o těle tak se do toho naprosto zažeru :D.

Jednoduše: Který obor by byl zajímavý/měl větší pravděpodobnost že dostanu práci.

Kterou školu byste si v mém případě vybrali vy?

Co bych se měl jako první začít učit? Už bych se to učil ve volném čase a pak bych měl míň práce. Anatomii?

Díky za odpovědi :D

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 10.08.15 19:47