Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Propadnutí na střední škole

Od: ahojky* odpovědí: 3 změna:

Dobrý den, studuji (zatím) na střední škole (ekologie a životní prostředí), ale mám nedostatečnou z angličtiny a neklas z chemie a tělocviku. Problém je, že na dané škole už nejsou nižší ročníky daného oboru a náš třídní se zmínil o opakování ročníku na jiné škole.

Otázka zní: Jaké jsou podmínky propadnutí. Mamka říká, že přestože budu ročník opakovat, musím ho mít dokončen, ale mě to připadá jako nesmysl, když ho budu opakovat.

Díky moc za odpovědi.

PS: odpovědi typu: Měla ses učit., Jak múůžeš mít neklas z tělocviku?, si nechte pro sebe, prosím. Byla jsem dlouhodobě nemocná a později jsem klasifikaci nedokázala dohnat :)

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

iz*
hodnocení

1x

Přestup na jinou školu je možný po dohodě s ředitelem nové školy.

V jeho rozhodování bude pravděpodobně hrát roli i tvůj přístup ke studiu

(podle mne by bylo rozumnější ročník uzavřít).

Další možnost je změna oboru na stávající škole (opět po dohodě s vedením školy).

hodnocení

0x

.Nehodlám tě pranýřovat.Je to tvůj život.Každopádně by jsi tyto záležitosti měla konzultovat přímo s Vaší školou,s ředitelem.

ctenar*
hodnocení

0x

Nemas kam propadnout (obor po vas neexistuje ), takze musis prestoupit na jinou skolu se stejnym oborem (nebo prestoupit do jineho oboru na stejne nebo jine skole). Jestli te tam prijmou nebo ne, do jakeho rocniku, pripadne s jakymi rozdilovymi zkouskami zalezi jen na rediteli te nove skoly. Dloudoboba nemoc je velice rozumny duvod, aby te prijmuli.

Rocnik nemas ukoncen, takze nemuzes postoupit do dalsiho. Musis ho tedy zopakovat.

Nebudes delat opravku z anglictiny a doklasifikaci z chemie a Tv? Kdybys to udelala, tak postoupis do dalsiho rocniku.

Jestli ale vis, ze na to nemas, tak to fakt nema cenu a propadnes uplne stejne jako kdyby jsi tu opravku a doklasifikace neudelala uspesne.