Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Mohu být neklasifikována?

Od: mandy* odpovědí: 3 změna:

Dobrý den,

mám jistý problém ohledně zameškanosti v předmětech. Chodím do prvního ročníku na gymnáziu a na naší škole je stanovená maximální zameškanost 20% v každém předmětu. A já mám v 5 předmětech zameškanost vyšší než 20% (je to ale vše stále pod 30%, nejvyšší zameškanost mám 28% v informatice). Všechny hodiny mám omluvené i všechny testy splněné, tak by mě zajímalo, jestli mi i přesto můžou dát N?

Předem díky.

Mandie

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Ahoj, podle toho, co uvádíš, by Ti učitelé dát N měli, prostě za to, že jsi na jejich hodinách nebyla a je to tak stanoveno Vaším řádem ve škole.

V praxi, jak vím i sám, bude záležet na daném učiteli. I já jsem měl učitele, kteří na tom hodně bazírovali, a když jsi měla zameškáno jenom třeba 21%, tak prostě to N máš a je to. Někteří učitelé si stanovili " vlastní" hranici na těch 30% a dávali N jenom nad tuto hranici. Potom také záleželo na napsaných testech a přístupu.

Takže odpověď na Tvou otázku: Ano, podle stanoveného řádu mají právo Ti N dát, ale pokud se s nimi domluvíš jinak nebo to ani oni nebudou tak hrotit, tak N dostat nemusíš.

Je možné, že když máš tu zameškanost takovou ve více předmětech, tak se třeba domluví i s třídním učitelem na dalším postupu. Také záleží na tom, proč jsi vlastně na těch hodinách nebyla...pokud to bylo z nějakých "nepodstatných" důvodů, tak si dovedu představit, že Ti prostě to N dají. Ale pokud jsi byla nějak dlouhodobě nemocná a máš to potvrzené i od lékaře, tak by mohli být přecijen shovívavější...

iz*
hodnocení

1x

Asi to bude záležet škola od školy.

U nás bylo nemyslitelné, aby si vyučující stanovili jinou hranici,

než byla v klasifikačním řádu (vedení školy na tom trvalo).

Zkus se poradit s třídní učitelkou nebo s vedením školy.

joudic*
hodnocení

0x