Nejste přihlášen/a.
Za chvíli se na to mrknu, doufám, že to pochopím, teď musím něco dodělat, tak vydrž asi hoďku až dvě. ![]()
Zkusím odpovědět podle těch definic, na mne už je to přece
jen trochu školometské pitvání detailů, přívlastky rezerv tedy realitu moc nevystihují a tvoje konkrétní zadání rozumí "činností" něco trochu jiného, než obvyklý školní graf:
Činnosti na kritické cestě žádné rezervy nemají, takže zbývají
činnosti E a F. Ty mají NPT/NMT 7/10 resp. 8/11 hod.
a)Počet činností, jejichž celková rezerva je větší než 0 je: reálně 2, školsky 3 (E i F, obě po 3h, pak ještě pseudočinnost čekání reprezentovaná hranou grafu F-G taky 3h. Tady se projevuje odtržení "školního" maticového popisu od reality - hrana F-G sama nereprezentuje žádnou samostatnou činnost, rezerva je reálně opět v "předcházející" činnosti F)
b)Počet činností, jejichž nezávislá rezerva je větší než 0 je:
žádná
c)Počet činností, jejichž volná rezerva je větší než 0 je: 1 - jen
podmiňující vazba F-G (F lze zpozdit o 3h, protože navazující činnost G nemůže kvůli kritické cestě začít dřív než v t=11h.)
d)Počet činností, jejichž závislá rezerva je větší než 0 je: 1 - E, se kterým lze hned na začátku 3h počkat (definice se někam ztratila, ale je dobře pochopitelná z odkazu od retka)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.