Nejste přihlášen/a.
Za chvíli se na to mrknu, doufám, že to pochopím, teď musím něco dodělat, tak vydrž asi hoďku až dvě.
Zkusím odpovědět podle těch definic, na mne už je to přece
jen trochu školometské pitvání detailů, přívlastky rezerv tedy realitu moc nevystihují a tvoje konkrétní zadání rozumí "činností" něco trochu jiného, než obvyklý školní graf:
Činnosti na kritické cestě žádné rezervy nemají, takže zbývají
činnosti E a F. Ty mají NPT/NMT 7/10 resp. 8/11 hod.
a)Počet činností, jejichž celková rezerva je větší než 0 je: reálně 2, školsky 3 (E i F, obě po 3h, pak ještě pseudočinnost čekání reprezentovaná hranou grafu F-G taky 3h. Tady se projevuje odtržení "školního" maticového popisu od reality - hrana F-G sama nereprezentuje žádnou samostatnou činnost, rezerva je reálně opět v "předcházející" činnosti F)
b)Počet činností, jejichž nezávislá rezerva je větší než 0 je:
žádná
c)Počet činností, jejichž volná rezerva je větší než 0 je: 1 - jen
podmiňující vazba F-G (F lze zpozdit o 3h, protože navazující činnost G nemůže kvůli kritické cestě začít dřív než v t=11h.)
d)Počet činností, jejichž závislá rezerva je větší než 0 je: 1 - E, se kterým lze hned na začátku 3h počkat (definice se někam ztratila, ale je dobře pochopitelná z odkazu od retka)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.