Nemohu si vybrat školu, co s tím?

Od: Datum: 09.06.15 17:22 odpovědí: 8 změna: 10.06.15 18:24

Dobrý den,

Jmenuji se Filip Novák a jsem studentem 2. ročníku Masarykovy střední školy chemické.

Problém spočívá v tom, že podle zákona, pokud nejsem zletilý [teď je mi 17], nemohu si sám vybrat školu a přestoupit.

Na základní škole jediný předmět co mě nebavil a ani mi nešel, i přes to, že jsem se ho pilně učil byla chemie.

Já jsem chtěl na úplně jinou školu, ale máma vybrala chemickou a já s tím nemohl nic dělat. Z dříve zmíněného faktu vyplývá, že mi chemie moc nejde a proto asi nemám nejlepší známku. Problém však je, že mám za 5 a čeká mě reparát. Vzhledem k tomu, že chemii nechápu, tak se bojím že ho nezvládnu a vyhodí mě ze školy kvůli malé kapacitě nižších ročníků.

Co mám dělat, když studuji školu která mě nebaví a nejde mi, ale rodiče mi nepodepíší přestup? Prosím o odpověď rychle.

Předem děkuji...

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 09.06.15 17:27

Vaši rodiče (zde asi maminka), nejsou zcela "normální"...Nedokážu si představit, že syna který bude mít z TV čtyřku, přihlásím (nebo ho donutím přihlásit se) na FTVS..

Co Vaši maminku vedlo k té hlouposti, aby synka kterému nejde chemie, přihlásila na ŠŠ se zaměřením na chemii? To by snad mělo být trestné..

OK, tak k otázce..Vážně s rodiči není řeč? Stejně to budou muset řešit o pár týdnů později..Nějaký učitel ve škole, se kterým by se dalo mluvit, a který by rodičům vysvětlil, že Vaše srdce a znalosti jsou v jiném oboru? (tedy doufám, že v jiných oborech by jste se "našel").

Ohodnoceno: 0x

Od: filipnovak
Datum: 09.06.15 17:31

Já mám skoro ze všeho 1, jen z chemie 5. Tátu nevídám a máma řekla že buď budu studovat chemii, nebo že když to nnezvládnu tak půjdu kopat výkopy s cikánama [promiňte za vulgaritu, citoval jsem přesně její slova]