Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, chtěl bych po vás zkontrolovat, zda je tato stížnost dobře napsaná. Děkuji
Cestovní kancelář Strana
Ředitel
Senovážné náměstí 5
110 00 Praha 1
Šťastný Tomáš
Výškovická 1
Ostrava-Zábřeh
Ostrava 27. května 2015
Vážený pane,
jmenuji se Tomáš Šťastný a nedávno jsem si ve vaší cestovní kanceláři objednal zájezd do Egypta, přesněji do Alexandrie. Ve vašem katalogu bylo napsáno, že toto místo je jedno z nejvíce vyhledávaných exotických míst na zemi s nádherným výhledem na moře, s přepychovou péčí a s jídlem v ceně. Když jsem dorazil na místo, byl jsem velice překvapen, jelikož vámi slibovaný výhled na moře jsem nezažil. Místo toho jsem viděl nejchudší čtvrtě tohoto města. Byl jsem velice zklamán, a proto jsem to chtěl probrat s paní delegátkou, která zde v té době byla. Od té se mi ale bohužel nedostalo odpovědi. Asi po třech dnech mého pobytu v hotelu se rozbila klimatizace, která už v době fungování občas místo chlazení pokoje spíše zvyšovala teplotu. Ihned jsem informoval paní delegátku. Bylo mi sděleno, že se to opraví v co nejbližší době a že mám být trpělivý. Oprava přišla hned na druhý den, avšak ihned v ten den se klimatizace znovu porouchala. Jakmile jsem tuto nešťastnou informaci sdělil delegátce, nevěřila mi a místo pomáhání se mi vyhýbala, a když už jsme se potkali, působila na mne velmi arogantně. Zbytek této dovolené jsem tedy prožil ve velmi horkých nocí s nedostačujícím spánkem, bez vámi slibovaného výhledu na moře a bez přepychové péče. Za cenu, kterou jsem zaplatil, jsem si představoval něco jiného. Proto prosím, abyste tyto mylné informace odstranili z vašeho katalogu.
S pozdravem Tomáš Šťastný
doplněno 27.05.15 16:08:Téma je: Zaplatili jste si drahý pobyt u moře. Nabídka cesotvní kanceláře byla v rozporu s realitou (nebyla slibovaná vyhlídka na moře, několikrát došlo k poruše klimatizace. Napište stížnost CK.
Začátek bez jmenuji se...je třeba ale napsat číslo smlouvy zájezdu.Ne "ve vašem katalogu bylo napsáno",ale ve smlouvě jsem měl zaplacený pokoj s výhledm na moře.Uvést, že delegátka se mi vyhýbala, respektive nebyla k dispozici a odmítla mi písemně stížnost doložit.Nebo napsat, že přikládám potvrzení stížnosti od delegáta atd.Místo vety o odstranění z katalogu žádat slevu 30%.Jinak jak sloh dobré.
Já bych to napsala takhle:
Tomáš
bydliště
město
------------------------------------------------
Datum:
Cestovní kancelář
K rukám ředitele
Ulice a město
Věc: Stížnost
----------------------------------------
Vážený pane...blablabla...Konkrétněji číslo jejich produktu, tedy pobytu. Datum odletu, pobytu, příletu
Ne ,není to dobře.
První větu - jmenuji se Tomáš Šťastný a nedávno jsem si ve vaší cestovní kanceláři objednal zájezd do Egypta.. -smažte. Začněte - zakoupil jsem si v CK xxx (adresa) dne xxx, faktura č xxx nebo v hotovosti a uvést číslo dokladu a celkovou částku za pobyt. Žádat konkrétní čásku na slevu. V hlavičce ani v úvodu se nepředstavujte, ale na konci musí být jméno, adresa, telefom e-mail.
V hlavičce dopisu mi chybí VĚC - reklamace zájezdu.
doplněno 27.05.15 16:30:než jsem doťukala, tak jsem až třetí (ale neopisuji)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.