Ruština - psací azbuka

Od: Datum: 07.05.15 19:07 odpovědí: 9 změna: 18.05.15 10:58

Zdravím, chtěl bych se zeptat především těch co ovládají ruštinu a nějak ji prakticky využívají - má ještě v dnešní době smysl učit se psací formu azbuky? Jsem začátečník a psací azbuka mi přijde dost komplikovaná a drilovat psaní rukou mi připadá trochu zbytečné, když se na to podívám z pohledu rodilého čecha tak psanou latinku už taky nepoužívám neboť dnes vše píšu na PC. V tomto kontextu mi přijde učení se psané azbuky trochu zbytečné a přijde mi jestli raději ten čas nevložit spíše do slovíček a gramatiky. Jak to vidíte vy?

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 07.05.15 19:27

Myslím, že psaná azbuka patří k základům ruštiny, že by se ji měl student naučit. Nikdy nikdo neví, kdy se může hodit, i v době, kdy se skoro vše píše na počítači.

Osobně se domnívám, že až tak moc těžké to není. A také vím, že není nutné psát všechny znaky podle vzoru. Když jsem kdysi dávno psala velké A jako naše velké A, kamarádka kdesi na Urale to pochopila, učitel neopravil. Podobně jsem ch (x) psávala jako české iks, ne dva obloučky, také v pohodě. Těžší může být f či šč, ale naučit se to je chvilka.

Ohodnoceno: 2x

Od: buss®
Datum: 07.05.15 20:02

Já to vidím tak, že je to zcela tvůj! problém zda chceš psát rukou či ne. Tak proč se ptát? Psal jsem na psacím stroji, na počítači a psací už v podstatě noo, nejsem vypsaný. Lidi jsou dnes tak nesamostatní ...

Ohodnoceno: 1x

Datum: 07.05.15 20:03

Já si zase naopak myslím že v dnešní době je učení psací azbuky trošku za zenitem.tedy pokud nemáte v plánu psát dopis své milované.

Ohodnoceno: 0x

Od: mustang
Datum: 08.05.15 12:15
A nebylo by lepší se učit angličtinu a němčinu než ruštinu která je tak nějak k prdu?

Od: gis
Datum: 08.05.15 18:32