Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
píši sem kvůli tomu, že mam na Vás pár otázek tak kdyby se našel někdo kdo by mi na ně mohl odpovědět tak bych mu byl vděčný.
Takže tedy abych vás uvedl do děje.
Je mi 18 let a jsem již 3 rokem na učňáku s tím, že tento rok budu dělat závěrečky.
No a pravda je taková, že řemeslo, které momentálně studuji mě absolutně nebaví, tim pádem jsem začal přemýšlet nad tím, že bych po tom co se vyučim šel na nějakou další, pravděpodobně soukromou školu.
No a mé otázky jsou následující.
1. Do té další školy by jsem měl v plánu jít až příští rok, což by bylo v září roku 2016, no a to co mě trapí tak je to, že v té době mi už bude 20 let no a absolutně si nedovedu představit jak by to asi vypadalo v prváku, respektivě bych byl dán do třídy, kde budou lidi, kteří právě dostudovali základu a nebo zda bude pro mě dostupný nějaký individuální plán, kdy vlastně bych byl ve škole minimálně.
Opravdu vůbec netušim jak by to pak mohlo probíhat a proto bych se vás chtěl zeptat zda o tom někdo něco neví, jak by to tak nějak přibližně mohlo vypadat.
2. Další věc je taková, že co si tak pamatuji tak po základce jsem šel na učňák z toho důvodu, že jsem měl ve škole na vízo pár čtyřek tim pádem jsem dopadl tak jsem dopadl, ale pravda je taková, že v té době jsem ani nevěděl čím chci být, takže jsem se nějak nebránil tomu na co jsem ve výsledku šel, ale hlavně to co by jsem tím chtěl říct tak je to, jak by pak probíhalo přijetí na nějaké ty školy?
To by jako ty školy po mě požadovaly vízo, které jsem měl v 9.třídě a nebo něco takovýho?
Když nad tím tak přemýšlim, tak kdybych šel na nějakou soukromou tak tam jim pravděpodobně nejde tolik o ty známky jako spíš o prachy, ale kdybych ve výsledku chtěl jít na nějakou normální neplacenou tak bych velice rád věděl co by mě čekalo.
Díky za přečtení a za případnou odpověď.