Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer.
Nemám nikoho kdo by mi pořádně řekl svůj názor na mé diloma. Studuji první ročník oboru zdravotnický záchranář (VOŠ) v Ústí nad Labem. Ale budoucí uplatnění mi nepřijde příliš dobré. I jako zdravotní sestra bych si našel práci snadněji. Mám možnost přestoupit na obor diplomovaná všeobecná sestra a navíc do místa svého bydliště. To pro mě znamená, že nebudu muset dojíždět 150 km, což je velká výhoda, protože penězi zrovna fakt neoplývám a vše si platím sám bez pomoci rodičů. Každý víkend se i kvůli penězům chodím po brigádách a nemám ani 1 den volna. V současnosti mi jde hlavně o to dodělat školu a konečně zmizet od rodičů z bytu. Bohužel s maturitou z gymplu jen tak práci nenajdu. Je mi 20 let. Když budu na zdrávce v místě bydliště, budu moci si občas i odpočinout, budu moci studovat trochu vklidu. Na praxi v prním ročníku záchranáře děláme v nemocnicích práci sester. Práce mi nevadí. Ale co si myslíte vy o muži jako sestra? Přestoupit nebo nepřestoupit? Díky moc za názory
Tohle vám asi nikdo nepomůže vyřešit. Asi záleží na vaší povaze. Když jste akčnější, rozhodnější, fyzicky zdatný, bude pro vás záchranář jako ušitý na tělo. Jste-li pomalejší, nejistý, máte rád, když vám někdo přidělí úkoly, které splníte výborně, ale nerozhodujete se zas až tak sám, je lepší být sestrou. A navíc, kolegyně, sestry, vás budou rozmazlovat, hýčkat. Jako záchranář se budete mít co točit, abyste mezi chlapy obstál..
Osobně bych volil prvně záchranáře a až později se přesunout mezi "bratry" do klidu. Od záchranářů můžeš třeba k hasičům, kde tě s touhle aprobací, pokud splníš fyzičku a psychtesty, o tebe poperou, ale tak jak psala Babkazov, tenhle názor si stejně musíš vyřešit sám.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.