Záchranář vs zdravotní sestra

Od: Datum: 11.04.15 20:56 odpovědí: 2 změna: 12.04.15 10:54

Dobrý večer.

Nemám nikoho kdo by mi pořádně řekl svůj názor na mé diloma. Studuji první ročník oboru zdravotnický záchranář (VOŠ) v Ústí nad Labem. Ale budoucí uplatnění mi nepřijde příliš dobré. I jako zdravotní sestra bych si našel práci snadněji. Mám možnost přestoupit na obor diplomovaná všeobecná sestra a navíc do místa svého bydliště. To pro mě znamená, že nebudu muset dojíždět 150 km, což je velká výhoda, protože penězi zrovna fakt neoplývám a vše si platím sám bez pomoci rodičů. Každý víkend se i kvůli penězům chodím po brigádách a nemám ani 1 den volna. V současnosti mi jde hlavně o to dodělat školu a konečně zmizet od rodičů z bytu. Bohužel s maturitou z gymplu jen tak práci nenajdu. Je mi 20 let. Když budu na zdrávce v místě bydliště, budu moci si občas i odpočinout, budu moci studovat trochu vklidu. Na praxi v prním ročníku záchranáře děláme v nemocnicích práci sester. Práce mi nevadí. Ale co si myslíte vy o muži jako sestra? Přestoupit nebo nepřestoupit? Díky moc za názory

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 12.04.15 10:41

Tohle vám asi nikdo nepomůže vyřešit. Asi záleží na vaší povaze. Když jste akčnější, rozhodnější, fyzicky zdatný, bude pro vás záchranář jako ušitý na tělo. Jste-li pomalejší, nejistý, máte rád, když vám někdo přidělí úkoly, které splníte výborně, ale nerozhodujete se zas až tak sám, je lepší být sestrou. *hej* A navíc, kolegyně, sestry, vás budou rozmazlovat, hýčkat. Jako záchranář se budete mít co točit, abyste mezi chlapy obstál..

Ohodnoceno: 1x

Od: dam®
Datum: 12.04.15 10:54