Nejste přihlášen/a.
Stěžoval jsem si na nekvalitní výuku a na zaujatost němčináře a na paní ředitelku, která to odmítá řešit. Vleče se to už hodně dlouho a situace se neustále zhoršuje...
Kdy se o mém dopisu poslaném ČŠI dozví škola? Kdy se problémy začnou řešit? Omlouvám se za stručnost, nemůžu být konkrétní.
Dostal jste potvrzení o přijetí stížnosti? Na vyřízení je určitě nějaký termín, do kterého by vám měli oznámit stav řešení a nebo již vyřešení, zeptejte se tam, kam jste to adresoval.
Dobrý den, a jak víte, že to již nebylo řešeno nebo vyřešeno? Možná je Váš dojem nesprávný a škola se obhájila. Ono asi nebude nějaké veřejné pokárání vyučujícího nebo ředitelky. Možná nebylo zjištěno žádné pochybení a vše je OK. Nebo se něco zjistilo a bylo to již "ohodnoceno" platově. Jinak, zeptal bych se tam, kde bych si stěžoval. Zdravím!
Postup by měl být asi takový, že by měli potvrdit přijetí vaší stížnost, sdělit komu byla předána k vyřízení, a do nějaké lhůty ji vyšetřit, event. by vás měli kontaktovat. Poté by stěžovatel měl být písemně seznámen s výsledkem, pokud to podal písemně nebo byl sepsán zápis o ústní stížnosti. Toto je ale možná jen zbožné přání, skutečnost může být jiná, musíte se ptát a nedat jim možnost to zamést pod koberec. Školní inspekce podléhá ministerstvu školství, ptejte si i klidně přímo tam, nejen na postup, ale přímo kde stížnost skončila, pokud tedy máte doklad o odeslání. Lhůtu jsem nenašla, těch 30 dnů může být k vyřízení stížnosti, můžou ji v případě potřeby prodloužit, ale to by měli zdůvodnit, proč není možno vyšetřit do stanovené doby.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.