Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Výuka angličtiny

Od: ukulele* odpovědí: 11 změna:
Ahoj, jsem stálý začátečník, co týče angličtiny. Jak jste na tom vy? Otázka zní : Myslíte si, že se dá naučit anglicky doma / samostudiem?

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

doplnit odpověď
hodnocení

0x
Pouze můj názor: číst a psát ano, hovořit nikoliv. Pokud není šance použít jazyk v praxi, je veškerá znalost slovníku či frází k ničemu... Tady jednoznačně platí: Hovořit, hovořit, hovořit! Je to asi tak, jako třeba znalost druhů hoblíků. Víte jak se jmenují, ale použít je neumíte...
strejc :)
ukulele*
hodnocení

jo, to je přesně můj případ, přečtu na 85%, rozumím na 70% při pomalé mluvě a hlavně to co mě zajímá a píšu tak na 50%. vždy jsem se s anglickejma klukama domluvil, ale při pohovorech se neumím domluvit s českejma personalistama, uf oj ...
milmel*

Je sice hezké, když znáš hodně slovíček a gramatiku. Nestačí to ovšem k naučení jazyka. Já se naučil jakžtakž španělsky (a stále se učím), když jsem využil internetové telefonie (ICQ, Messenger a Skype). Hlavně na Skype je funkce Skype me, kde se můžeš spojit s kýmkoli na zeměkouli, a mluvit a mluvit. Určíš si v nabídce libovolný jazyk a najdeš spřízněnou duši k rozhovoru.

Milmel

bedna*
doplnit odpověď
hodnocení

0x
Dá záleží však až do jaké úrovně to chceš dotáhnout a také k čemu potřebuješ angličtinu. Chceš-li pracovat v anglicky mluvících zemích nejvíc tě bude zajímat to, abys co nejvíce rozuměl(jiná oblast znamená jiné nářečí) umění pohotově odpovídat(i když i pomalou řečí se domluvíš), zeptat se na základní věci a také výslovnost.