Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
Jsem student Obchodní akademie 2. ročníku. Mám obavy jestli vystuduju vysokou školu. Také mám strach kdybych vysokou školu nevystudoval jestli najdu uplatnění. Také mám strach jestli vůbec po vysoké škole ekonomického zaměření najdu práci v oboru. Proto uvažuju, že bych přešel na průmyslovou školu na obor strojírenství, abych měl aspoň snadné uplatnění. Musel bych, ale ztratit 1 rok studia.
Chtěl bych se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s uplatněním studentů obchodních akademií nebo absolventů vysokých škol ekonomických. Také bych se chtěl zeptat, co si myslíte o přestupu na průmyslovou školu se ztrátou jednoho roku.
Předem děkuji za odpovědi
Ahoj,
já studoval obchodní akademii se zameřením na marketing a management v hotelnictví. ve 3. ročníku jsme měli povinno praxi, kde jsem se dostal do menšího hotelu a rovnou mi řekli, že mě po škole klidně zaměstnají na tohle jsem měl zrovna štěstí, ale recepce není zrovna to co by mě bavilo, jelikož jsem už v 17. přičichnul k podnikání a ekonomika mě bavila, měl jsem jasno, po maturitě budu podnikat, škola mi dala celkem základy, ohledně ŽL, pravních věcí založení firmy a všelijakých business počtů. To je jedna varianta, pokud tě to neosloví, tak druhá varianta je účetnictví v tom vidím velkou sílu, co se týče obchodních akademií, pokud se to dobře naučíš a hned po maturitě nezapomeneš, tak účetní se vždycky hodí a mají celkem hezký peníze do začátku, jestli ti jdou jazyky, pak recepce v hotelu taky nebude problém, takže bych se toho vůbec nebál, ale ono obecně platí, když se ti nechce tak toho moc nezískáš, ten obor tě hlavně musí bavit, pak se i to uplatnění hledá lépe