Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Problém s učitelkou

Od: kaca* odpovědí: 8 změna:

Dobrý večer ,píšu sem kvůli problémem s učitelkou.Takže vadím mi jak mě furt oslovuje zdrobnělinou mého jména a pak vypadám jak podlejzák.mám jí to říct do očí žemíi to vadí nebo to nechat být už mě to fakt nebaví :( kaca

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

dejavu*
hodnocení

3x

Zajdi za ní do kabinetu, řekni jí, že si jí moc vážíš a vážíš si i toho, že je na tebe milá, ale slušně jí to vysvětli, že před spolužáky je ti to nepříjemné, když tě slovuje jinak než ostatní a propros jí o normální oslovování.

hodnocení

2x

Dobrý večer Kačenko :-D Neee,teď vážně.Nevidím v tom problém.Běž za ní a řekni jí to,přesněji,požádej ji o to,aby ti tak neříkala,že ti to vadí,tak jak jsi to řekla tady nám.A bude po problému.

kaca*
hodnocení

děkuji za odpověd

kristyn3*
hodnocení

2x

Ahoj,

já bych ji to šla říct. Někde bokem, po vyučování. Sama osobně jsem řekla učiteli, že mi vadí když mě oslovuje Kikino. Jsem mu řekla, že je to jak na nějakého psa :D Tak od té doby mi říká Kristýn nebo Kikuš. To mi už tak nevadí :)

micinka123*
hodnocení

0x

Já bych ji to klidně řekla, že Ti to vadí. Myslím, že v tom nevidím problém :)

iz*
hodnocení

0x

Vím o efektivnějším způsobu: Na zdrobnělé oslovení nereaguj. Bude-li se paní učitelka divit, zeptej se překvapeně: "To bylo na mne? Já na toto oslovení neslyším, nemám je ráda. Jmenuji se xxxx" Místo xxxx dosaď podobu, kterou by měla paní učitelka používat.

Budeš-li to řešit mimo třídu nebo v kabinetě, zbytečně se paní učitelky dotkneš a navíc nebudeš mít žádného svědka pro případ, že by došlo k nedorozumění. Ve třídě se všichni zasmějete a bude po problému ...

hodnocení

0x

Ono se lépe vyslovuje krátké jméno: lepší je zavolat Ivo, Evo, Hano, Jano, než Kateřino, Miroslavo, Vladimíro...Takže kvůli tomu zkrácení Ti asi říká Káťo, Kačko. Což je normální. Kačenko Ti asi neříká.