Nejste přihlášen/a.
I moji žáci na úrovni A1 se mě dokáží zeptat na otázky, na které nevím odpověď. A to mi u zkoušek o procento utekla úroveň C2. Ale ta výslovnost v pořádku určitě není. České "r", občas? Stane se, rodný jazyk je síto, přes který cizí jazyk při jeho používáme prosíváme, občas se tam něco zachytí ale -th- by měla zvládat. Jestli by měla učit? Ten, kdo ji zaměstnává, si očividně myslí, že ano. Zkuste se poptat u něj. Jestli dokáže připravit na zkoušky? Neříkám, že ne. Odbornost ve vyučovaném oboru není zárukou správné didaktické práce, jen na to pedagogické fakulty u nás ještě nepřišly.
manželka pracovala u vojáků, měla Stanag 4-4-4-4 - šla učit na gympl a prý je tam neuvěřitelná "volnost". Po měsíci se dověděla, že dva kluci mají mít "individuál". Když chtěla k někomu přistupovat individuálně (ze zvyku, snažila se každému pomoct...), řekli jí kolegyně, že to nemá smysl... ten je líný, ten je blbý, ten to neocení... to jsou mi názory ve školství...
Nevím, jak dlouho tam vydrží...
Výslovnost je jen jedna část. Pokud dobře slyší tvojí výslovnost a umí vysvětlit a opravit chyby, tak se to dá tolerovat.
Můžeš jí upozornit na chyby, raději anonymně - aby si na tebe nezasedla (někdo na upozornění reaguje útokem a snaží se toho druhého za každou cenu potopit). Nebo se nevinně zeptej jestli se slovo vyslovuje (její) nebo (správná).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.