Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Trpím ve škole

Od: ajen16 odpovědí: 9 změna:

Dobrý den, chodím na Obchodku už 4 rokem. Letos jsem mohla maturovat, ale bohužel. Ve třeťáku jsem měla problémy s učitelkou a byla jsem tak ve stresu z toho všeho, že jsem občas byla za školou. Když třídní volala máme, že nechodím do školy máma byla na jejich straně a místo toho, aby mi pomohla řekla, že chodím za školu. A tak jsem měla neomluvené hodiny a bohužel mi štěstí nepřálo a propadla jsem. Teď chodím opět do 3.ročníku, nový spolužáci jsou celkem fajn, ale učitelé mi pořád říkají, že tohle musím umět, že jsem to slyšela už loni a dávají mi to dost režrat a jedna obzlášť tím, že pořád před všemi říká, že chodím za školu a pořád. A pak se na mě koukají jako bych byla bůh ví co. Já už dál nevím. Mám strach tam chodit. Nesnáším tu školu, nebaví mě to tam. Je to pro mě utrpení tam chodit, ale nikdo to nechápe. Prosím poraďte co mám dělat dál. Jak se s tím odporem a vším vyrovnat? Děkuji

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ben®
hodnocení

4x

Dobrý den, nechápu Vás ani já. Stačí Vám dodělat ročník a odmaturovat, ale Vy na to jen kašlete a nebaví Vás to. Chozením za školu to lepší nebude a vzdělání si neukončíte. Tak se vzpamatujte, do školy řádně choďte (aby Vám přálo to štěstí), učte se k maturitě a tu školu si normálně dodělejte. V životě budete muset dělat i jiné věci, které nejsou zábavné. A dnes jste zase za školou, že? Zdravím!

martinaa*
hodnocení

3x

Jo holka, co sis nadrobila, to si teď musíš prostě sežrat. Ze školy je ve stresu kdekdo, ale za školu chodí jen hlupák, tomu věř. Mámě se nediv, jak ti má asi pomoct, když na to kašleš a lžeš jí do očí? Jak se podle tebe měla zachovat? Mávnout rukou a dál s úsměvem živit někoho, kdo se sám nesnaží, lže a podvádí? To nemyslíš vážně, že.