Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

3 z chování - můžu na střední?

Od: nevimconapsat odpovědí: 7 změna:
Ahoj, včera jsem dostala návrh na 3 z chovaní, protože jsem vyfotila učitelku, poslala to kamarádům na snapchat a vedení to nějak zjistlilo. (Na snapchatu vyfotíte fotku, pošlete kamarádům a do 10 vteřin se to vymaže) Sice tvrdili, že jsem to šířila na Facebooku, což není pravda, ale já se k ty fotce stejně přiznala. Ale teď to hlavní - myslíte, že mě vezmou s 3 z chování na střední? Jsem v devítce a v 8 jsem měla průměr 1,3

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

sargo*
hodnocení

2x

A kampak se poděla dvojka a před ní ještě třídní důtka? :-/ A od kdy se dávají zhoršené známky z chování dobrým studentům? To ta učitelka byla nahá? :-D

Návrh ještě neznamená tu známku opravdu dostat, sekejte latinu a tiše doufejte. Nějaké třídní schůzky ještě budou, ať se rodiče zasadí o to, že trojka je přehnaná a dvojka je až dost, v nejhorším. Dostat rovnou trojku bez nějakých předchozích excesů je hodně přehnané - ale pokud byly, tak holt byly. Ten průměr je dobrý, myslím, že kvůli tomu přijetí na střední neztroskotá.

doplněno 11.10.14 10:19:

(Samozřejmě nevím, jak to přesně bylo, a jestli je to na místě, ale: omluva a vysvětlení většinou nic nezkazí, třeba i mejlem, pokud se obáváte, že to před učitelkou nedovedete dobře formulovat.)

nevimconapsat
hodnocení

Nahá nebyla :-D Kyberšikana dospělých je asi tak vážná, že to rovnou přeskočili a to, že jsem jinak bezproblémová je nezajímá. Dotyčné učitelce jsem se omluvila hned :)

hodnocení

1x

Záleží na konkrétních přijímacích kritériích středních škol. Někde vadí snížená známka z chování, jinde ne. Na výběrových školách zřejmě vadit bude...na některých učňácích nebude vadit. Na soukromou SŠ vás vezmou všude

hodnocení

0x

Trojka schování, za to, že vyfotíte učitelku je více než přehnané. Tak třídní důtku možná, já bych to vůbec nepostihoval.

buss
hodnocení

0x