3 z chování - můžu na střední?

Od: Datum: 11.10.14 09:40 odpovědí: 7 změna: 11.10.14 18:07
Ahoj, včera jsem dostala návrh na 3 z chovaní, protože jsem vyfotila učitelku, poslala to kamarádům na snapchat a vedení to nějak zjistlilo. (Na snapchatu vyfotíte fotku, pošlete kamarádům a do 10 vteřin se to vymaže) Sice tvrdili, že jsem to šířila na Facebooku, což není pravda, ale já se k ty fotce stejně přiznala. Ale teď to hlavní - myslíte, že mě vezmou s 3 z chování na střední? Jsem v devítce a v 8 jsem měla průměr 1,3
Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 11.10.14 10:18

A kampak se poděla dvojka a před ní ještě třídní důtka? :-/ A od kdy se dávají zhoršené známky z chování dobrým studentům? To ta učitelka byla nahá? :-D

Návrh ještě neznamená tu známku opravdu dostat, sekejte latinu a tiše doufejte. Nějaké třídní schůzky ještě budou, ať se rodiče zasadí o to, že trojka je přehnaná a dvojka je až dost, v nejhorším. Dostat rovnou trojku bez nějakých předchozích excesů je hodně přehnané - ale pokud byly, tak holt byly. Ten průměr je dobrý, myslím, že kvůli tomu přijetí na střední neztroskotá.

doplněno 11.10.14 10:19:

(Samozřejmě nevím, jak to přesně bylo, a jestli je to na místě, ale: omluva a vysvětlení většinou nic nezkazí, třeba i mejlem, pokud se obáváte, že to před učitelkou nedovedete dobře formulovat.)

Ohodnoceno: 2x

Od: nevimconapsat
Datum: 11.10.14 11:40
Nahá nebyla :-D Kyberšikana dospělých je asi tak vážná, že to rovnou přeskočili a to, že jsem jinak bezproblémová je nezajímá. Dotyčné učitelce jsem se omluvila hned
Datum: 11.10.14 10:37

Trojka schování, za to, že vyfotíte učitelku je více než přehnané. Tak třídní důtku možná, já bych to vůbec nepostihoval.

Ohodnoceno: 0x

Datum: 11.10.14 10:55