Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Status studenta

Od: terka90 odpovědí: 7 změna:
Ahoj jsem studentkou vyšší odborné školy elektrotechnické ve 3 ročníku. Chtěla sem se zeptat kdyz nezvládnu zkoušky v lednu a tím padem budu vyloučena ze školy zůstává mi status studenta do 31.08.2015? Děkuji za odpověď

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

upřesněte jaké zkoušky? absolutorium v lednu nebo pololetní vysvědčení? Jste na VOŠ s 3 a půl letým studijním programem? Existují totiž VOŠ na 3,5 roku. Doplňte, z vašeho dotazu není zcela jasný důvod vyloučení

doplněno 25.09.14 11:46:

o vyloučení rozhoduje ředitel školy. Takže se nedá říct, jaký bude jeho postup při pětkách v pololetí. Co třeba opakování ročníku? A jak víte, že budete mít v lednu pětky, když je teprve konec září!?!

V každém případě, pokud vás v pololetí vyloučí, přestáváte být studentem. Ztrácíte status studenta

doplněno 25.09.14 14:29:

souhlasím s poradkyní "ivzez". Na VŠ jsou jiné podmínky než na VOŠ. Vyloučením přestáváte být studentem školy. Jinak status studenta lze mít pouze do 26 let

terka90
hodnocení

Je to studium 3 lete . Je to vyšší odborná skola elektrotechnická v Olomouci. Jedna se o zkoušky v lednu na pololetní vysvědčení. Dekuji

terka90
hodnocení

Vedet to nevím jen se informují dopředu. Pobíram sirotci důchod a potřebovala sem vedet jak to s nim bude kdybyc to náhodou neudělala. A kdybych za zadala o opakování a je to zimní semestr tak to bych letní semestr neabsolvovala a nastoupila az v záři a po dobu letního semestru a prázdnin bych měla nadále status studenta? Vím totiž ze kdyz jste na VŠ Palackého mate status studenta po cely rok i kdyz neabsolvujete zkoušky v pololetí. Děkuji
iz*

VŠ Palackého je něco jiného než VOŠ elektrotechnická. Nevím, proč byste v případě, že nezvládnete pololetí, neměla dál pokračovat ve studiu. Podle mne byste vyloučením status studenta ztratila, pokud byste v září začala opakovat ročník, měla byste jej znovu získat.

terka90