Cizí jazyky - Výběr stránky

Od: Datum: 10.09.14 18:18 odpovědí: 3 změna: 11.09.14 08:52

Zdravím Vás.
Rozhodl jsem se, že bych se chtěl naučit základy dvou nových jazyků. Už mě nebaví jen sedět u počítače, při facebooku nebo jiných soc. sítích. Chtěl bych se prostě něčemu věnovat a myslím, že cizí jazyky jsou to pravé pro mě. Studuji na gymnáziu, kde mám angličtinu a němčinu. Angličtinu ovládám vcelku dobře, s kamarádkou z Anglie se domluvím vcelku dobře, ale ve škole mi známky kazí časy, které mi dělají problém. Já si ale myslím, že při běžném rozhovoru nikomu nevadí, když použiju "run" namísto "running". S němčinou je to horší, ale základy ovládám a vcelku mě i baví. Chtěl bych se začít učit dva další jazyky ve svém volném čase, protože právě to mě nějak začalo bavit. Bohužel nemám dostatek financí pro různé kurzy apod. Takže si musím vystačit sám se sebou a učit se sám pomocí internetu. Jaké jazyky bych chtěl částečně ovládat vím, je to španělština, francouzština a aspon ruská azbuka. Bohužel google překladač není zrovna dobrý "učitel", potřeboval bych pomoc s hledáním různých stránek, kde jsou různé jazyky. Stačí mi základy (čísla, barvy, základní fráze typu "jak se máš" a odpovědi na ně", bohužel moc takových stránek neznám a pokud nějakou najdu, tak tam není napsaná výslovnost, což mi vcelku vadí, hlavně při francouzštině, kde se čte vše jinak, než píše.
Předem děkuji za každou pomoc s výběrem dobré stránky.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: glow®
Datum: 10.09.14 19:14
Ohodnoceno: 0x

Datum: 10.09.14 22:23

Klidně na tom facebooku zůstaň - akorát si najdi zajímavé skupiny a přátele z příslušné jazykové oblasti.

Od: lmgify
Datum: 11.09.14 08:52

Na Youtube jsou spousty jazykovych kurzu. Zadej "learn French" a uz to jede :)