Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vysoká škola - statut předmětu B?

Od: jaja767 odpovědí: 4 změna:

Ahoj,

studuji na VŠ v prvním ročníku, měli jsme si zapsat předmět se statutem B tj. povinně volitelny, tak jsem tak ucinila,

bohuzel jsem tam hodnekrat nebyla (vlastne ani jednou) a jiz ted vim, ze nenaplnim pozadovanou dochazku 80%, proto jsem se rozhodla tam nechodit vubec.

Zajimalo by me jestli mi neco hrozi (napr vyhazov ze skoly ) nebo jen prijdu o ty kredity.

mockrat vam dekuji za objasneni

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

pu®
hodnocení

1x

Obvykle to bývá tak, že VŠ má stanoveno, kolik kreditů musíte získat a kolik si jich můžete dovolit ztratit (třeba tak, jak popisujete Vy). Toto bývá stanoveno na semestr/rok/celý bakalářský program - záleží na škole. Zjistěte si, kolik kreditů můžete ztratit a kolik musíte získat. Vyhazova Vám hrozí až při něplnění studijních povinností v míře stanovené pravidly studia. Což tento případ (zatím) není - bude, až například ztratíte 8 kreditů namísto školou povolených 6ti apod. Hodně zdaru *slunce*

martini*
hodnocení

0x

Já být vámi, tak tam začnu chodit, to že tam už nepůjdete vůbec není dobrý nápad, rozhodně to neudělá dobrý dojem. Třeba by byla i nějaká možnost, jak napravit zameškaný čas, nějaká práce navíc

pe*
hodnocení

0x

Povinné předměty mají status A a je nutno je splnit v daném semestru, ale ne výhradně. Většinou děkan fakulty,

vyhlásí, které předměty nebo na kolik kreditů je nutno splnit první semestr.

Předměty se statutem B - není nutno splnit, pokud se jedná o zápočet, přijdete jen o kredity, pokud se jedná o

zkouškový předmět, započítává se Vám do průměru za nesplněný předmět čtyřka. Děkan fakulty stanoví,

kolik kreditů nutno splnit za první semestr, může být 20 kreditů, za dva po sobě následující semestry může být 40 kreditů.

Ale jak říkám, v prvním semestru bývají pravidla přísnější.

Ale nesplněný předmět B by neměl vadit, pozorně přečtěte řád fakulty! :)

hodnocení

0x