Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Medicína Olomouc vs Ostrava

Od: asdasgfsfdgadf odpovědí: 15 změna:

Dostal jsem se na Všeobecné lékařství do Olomouce a do Ostravy, kam jít? Podle mě tento obor není ani tak o škole, ale o člověku.

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

eulalie*
hodnocení

0x

Do Olomouce.

asdasgfsfdgadf
hodnocení

Zdůvodnění?

eulalie*

Ostravská univerzita, ač je nová a nezdá se to, je opravdu hodně těžká. První ročník je prosívárna, nepustí dál každého. Při zápočtu či zkoušce je možná pouze 1 opravný termín, když ho student neudělá - odchází ze školy. Není to tak, že je možných více pokusů a ani není možné si zkoušku z prváku posunout např. do druháku. Ještě nějaké dotazy?

asdasgfsfdgadf
hodnocení

Máte nesprávné informace. Student LFOU má na zkoušku 3 termíny, 1 řádný, 1 opravný řádný a poté se svolením děkana fakulty další a to třetí opravný děkanský. Nejsem si teď jistý, zda-li při neúspěchu při děkanském nelze dokonce zažádat o další. Je to běžná praxe. A mimochodem to, že je hodnocení náročné nepatří mezi faktory, které by mi pomohly se rozhodnout, kam jít. Počítám s tím, že na žádné LF se flákat nebudu.

eulalie*

V prvním ročníku to takto nefunguje... až ve vyšších. Věřte mi, mám to z ověřených zdrojů přímo od studenta.

asdasgfsfdgadf
hodnocení

Tak se holt budu muset učit! haha:) nakonec jsem se rozhodl pro Ostravu :)

hodnocení

0x

Olmik je kvalitnejsi , ale je tam vic konkurence a ucitele ocekavaji , ze se budes fakt sprtat fejst.

asdasgfsfdgadf
hodnocení

Po dokončení školy nebo po splnění atestace bych chtěl vypadnout nejlépe do USA, nebere mi hlava, jak může mít lékař po studiu VŠ nástupní plat 17 tis hrubého, když v Německu to je přes 70 tis a v USA nabízejí až 155 tis. Myslíte si, že bych se studiem na LF v Ostravě měl menší šanci se např. do USA dostat?