Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak přesvědčit spolužáky, aby mě nechali být?

Od: dejv95* odpovědí: 11 změna:

Ahoj, blíží se konec prázdnin a vůbec mi z toho není dobře. Studuju na škole elektrotechnické, je to z poloviny učiliště, vůbec mě to nebaví, zjistil jsem, že nejsem technický tip. Teď jdu do 4. ročníku, ale celý ty tři roky byly hrozný. Ve třídě jsem nezapadl, máme hroznej kolektiv jsme klučičí třída. Ale teď ve třeťáku to začlo být o dost horší. Nikdy jsem neměl zájem o to co spolužáci, party, alkohol, marihuana a to nejdůležitější...holky. :( ono to prasklo, mě se to blbě píše. Já jsem se bavil s jednim klukem se kterym jsem seděl, on se mi líbil už dva roky a já mu to na začátku ve třeťáku řekl. To sem dělat neměl. Odsednul si a ještě to každýmu řekl. Ta škola je hrozná, máme tam takovou tu partičku idiotů, co se jim chce každej zalíbit. Začli mě dost nadávat, nejhorší to bylo na těláku v šatně, kdy i když jsem se koukal jen do země, jsem vždycky minimálně schytal slovní nadávky, že někoho vočumuju a že je chci znásilnit. Občas jsme se poprali, ale byl jsem sám na 4 gorily. Pak to byly "maličkosti" ale ty mě bolely nejvíc. Strkání několikrát denně, odevzdávání peněz, někdo mi načural do pití. Často i do tašky s věcma. Pak jsem si věci nechával usebe radši, ale stejně. Oni to nedělaj všichni, jeden spolužák mi i psal jen na fb, že mu nevadí jakej sem, a že se můžeme bqvit, ale jen mimo školu. Nerad jsem do tý školy chodil, měl jsem hrozně áček, ale propadnout jsem nechtěl. Bojím se co bude teď a nevím, co mám dělat. Říct to nemá cenu, u nás se řeší problémy jen fackou od ředitele. A měnit školu bych asi taky nechtěl, už jsem udělal tři roky, jen jestli nemáte nějakou radu. Díky.

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

martinaa*
hodnocení

5x