Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Studovat prezenčně nebo dálkově + pracovat?

Od: purple* odpovědí: 8 změna:

Studuju pedagogickou fakultu na UK v Praze, zatím prezenční bakalářské studium. Magisterské mě čeká až za 2 roky, ale už teď se mi honí hlavou, jakou jednou zvolím variantu. Jen tak, pro zajímavost...

Myslíte, že je lepší ty 2 roky magisterského studia dochodit prezenčně, užívat si studentského života, semtam si přivydělávat brigádou? Nebo 2. možnost - zvolit kombinovanou formu studia, u toho vydělávat. Nedělám si iluze, že by mě hned vzali někde jako učitelku...ikdyž by to bylo samozřejmě skvělé, ale nevadila by mi ani jiná práce. Studentský život je sice dobrý, ale nijak zvlášť se v tom nevžívám...a pokud vše bude tak, jak je teď (což doufám, že ano), tak bychom s přítelem chtěli po mém dokončení školy společné bydlení a tak...takže peníze by se hodily. Stojí ale ty 2 roky, kdy bych asi stejně moc nevydělávala a k tomu studovala, za to?

Není tu někdo, kdo vybíral z podobných možností a jak jste vybrali?

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Nestojí to za to. Peníze probendíte, budete mít větší stresy a užitek žádný. Když je možnost, vždy je lepší řádné studium, bez vedlejších rozptylových aktivit, jako je práce. Pokud ty peníze vyloženě nepotřebujete.

hodnocení

0x

Úplně stejně jako Vy jsem na tom nebyla, ale myslím, že je to dost podobné.

Já měla ještě 4leté magisterské, které se za 4 roky nedalo zvládnout (dal to jeden člověk). Ale měla jsem za ty 4 roky hotové předměty, jen mi zbývaly státnice a diplomka, takže jsem šla pátým rokem pracovat. Státnice v lednu ještě ušly, diplomka v září už ne. Jak bylo řečeno u jiného tématu, jakmile člověk začne pracovat, ke studiu se vrací těžko.