Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Navazující magisterské - učitelství

Od: ihujo odpovědí: 1 změna:

Dobrý den, studuji bakalářský obor demografie + sociální geografii. Demografie mi moc neříká, ráda bych se v budoucnu věnovala geografii. Bohužel magisterský obor s názvem "sociální geografie" se asi nikde nevyučuje... u nás je to například v kombinaci s regionálním rozvojem apod. Mě ale láká spíše obecně geografie, již dříve jsem chtěla jít na učitelství zeměpisu, ale protože byla většina takových v kombinací s něčím a ostatní mě od toho odrazovali, šla na výše zmíněný obor. Nicméně za rok státnicuju a přemýšlím, kam si podat přihlášku. Můj sen je jednooborové učitelství zeměpisu pro SŠ. Ačkoliv takový obor existuje, nejsem si jistá, za není nutné absolvovat tento obor i na bakalářském studiu, tj. mít nějaké základy jako pedagogika, psychologie atp, které já nemám. Chci se proto zeptat, zda je vůbec možné nastoupit na učitelský obor až na magistru a po 2 letech studia jít učit. Další věc je, že mi asi budou chybět přemděty jako fyzická geografie apod., jelikož mám nyní jen tu sociální (fyzickou jen velmi málo). Případně, zda nevíte, jak je to s tou pedagogickou způsobilostí, tj. studovat třeba sociální geografii a regionální rozvoj a k tomu si dělat to "pedagogické minimum", abych pak mohla i učit - jde jen o to, jestli bych celkově zeměpis mohla učit, když budu mít na škole jen ten sociální... vážně nevím, kam teď... poradíte? Díky

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Kolegyně se na magisterské navazující hlásila s Bc v nějakém jiném oboru, a šlo to. Nicméně velice ztěžka, protože přijímací zkoušky byly výhradně z toho, co se bralo během těch 3 let na bakaláři. Pokud vím, tak tam ani nešla, když viděla vzorový test; a nebo to neudělala...

Každopádně jistotu budete mít, zeptáte-li se na studijním oddělení dané fakulty. Možná to není všude stejně.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: