Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Dálkové studium - předškolní pedagogika

Od: kiki1* odpovědí: 18 změna:

Dobrý večer,

od 1.9. jsem nastoupila jako učitelka MŠ. Nemám pedagogické vzdělání ani žádnou praxi. Dostala jsem se na dálkovou VOŠ předškolní pedagogiky a nevím, jestli mám nějaký nárok na studijní volno v rámci získání potřebné kvalifikace. Ředitelka mi sdělila, že by sice mohla se mnou sepsat dohodu, ale že to neudělá. Mám nějakou šanci. Děkuji.

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

starena*
hodnocení

0x

Pokud studujete bez souhlasu vedení, nemáte nárok na studijní volno. Musíte holt čerpat ŘD nebo neplacené volno a počítejte s tím, že pokud ředitelka studiu není nakloněna (třeba se bojí o svůj post, mohla byste ji ohrozit...), bude Vám dělat pěkné patky.

kiki1*
hodnocení

Moje studium byla podmínka, abych mohla zůstat v tomto zaměstnání déle než 1 rok (smlouvu mám pouze na rok), ale bohužel to nemám uvedeno ve smlouvě. Podle zákona musím začít do dvou let studovat, alespoň takto mi to řekli, prý se připravuje nový zákon, kde budou muset mít všichi učitelé pedagog. vzdělání. Jinak děkuji za odpověď.

zyx

Osobní zkušenost - žádné volno, ani úprava rozvrhu tak, aby bylo možné účastnit se přednášek a cvičení. Vše výhradně v osobním volnu. Holt tak to chodí ve školství - spousta povinností, odpovědnost, ocenění minimální. Kdo to nedělá jako nadšenec, nevydrží. Držím vám palce.

starena*
hodnocení

0x