Nejste přihlášen/a.
Zdravím, mám takovou prosbu. Není tady nejlépe nějaký učitel angličtiny či jazyků obecně nebo případně samouk, který by doporučil nějakou hodně dobrou učebnici angličtiny se všemi základy vysvětlenými v češtině? Hlavně ať jsou tam detailně časy apod. V návaznosti na to hledám také pořádný slovník. Cenu stanovovat nebudu, protože AJ učebnice jsou docela drahá stranda, takže počítám s tím, že to bude něco stát.
Abych popsal situaci, bude to určeno pro mě. Jelikož angličtinu studuji sice už od základní školy, ale pořád přerušovaně, tak jsem pořád na úrovni dosti nízko. Nějaké to popisování úrovní dle aglických norem myslím nemá cenu. Něco znám z vyšších kurzů a něco z nižších, takže pokud napíši falešný začátečník, tak jsem myslím doma. Co se týče slovní zásoby, tak znám to co jsem potřeboval, takže taky nic moc. Ono znal jsem toho dost, ale nebylo to třeba, takže to přišlo ...
Navíc teď dva roky jsem o AJ ani nezavadil a teď bych potřeboval něco velice dobrého, z čeho se může člověk učit i sám (čas budu mít).
Mám se podívat směrem na nakladatelství Lingea či Fraus či úplně někam jinam? Tyhle dvě firmy (nakladatelství) se mi teď vybavili.
Moje představa je taková, že bych chtěl dát alespoň ty základy do kupy a umět něco základního plynule říci, bez nějakých delších prodlev. Díky.
Za sebe doporučuji tuhle učebnici - neoluxor.cz/ucebnice/eng-grammar-in-use-4e-with-answ--167023/
Bohužel nesplňuje váš požadavek vysvětlení v češtině, ale gramatika je vysvětlena velmi jednoduchou angličtinou, kde by neměl být problém + doplněná ilustrujícími obrázky. Možná si teď říkátem že to není nic pro vás, ale zkuste se na ni podívat třeba v knihkupectví.
Česky je vysvětlena Angličtina (nejen) pro samouky - databazeknih.cz/... ale mi to třeba moc nevyhovovalo, ale asi váš požadavek to plnit bude. Opět se zkuste podívat.