Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Chci studovat sociální vedy

Od: fe odpovědí: 4 změna:

Ahoj jsem studentka ekonomie a podnikani, ovsem na soukrome a ne prilis dobre skole. Ted jsem ukoncila 2. rocnik. Ekonomie se mi jiz dal studovat nechce (myslim jako VŠ), celkem me zaujaly socialni vedy, ovsem nevim, zdali bych se na takovou fakultu nebo ovor dostala, kdyz nemam zadne zaklady. Školu bych chtela studovat dalkove, takze je mi v podstate jedno kde bude. Mohli byste mi prosim napsat nejake nazory jak se treba pripravit na prijimacky a jake jsou me sance ma prijeti? Dekuji :))

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hso
hodnocení

0x

Až to dostudujete, pak bude na pracáku? Nebo co si představujete, že budete s touhle školou dělat a kolik vydělávat?

fe
hodnocení

Tak ja to moc jeste neresila, ale myslela jsem ze jako nejaka socialni pracovnice samozrejme, ve sprave apod.. Nevim totiz jaky jiny obor k dalsimu studiu zvolit, protoze ´ekonomku si ted dela kazdy a proste me to nebavi. Myslite, ze ten obor nema moc sanci na uplatneni?

wdjo

Já chápu, že vás ekonomie bavit nemusí, ale s touhle školou můžete pak dělat cokoliv. Se sociálmimi vědami nic, nebo za minimální mzdu. Trochu přeháním, ale zamyslete se nad tím. Doba je špatná a nebude lepší.

tiffany*
hodnocení

0x

Sociální vědy je příliš široký pojem, můžete tím myslet "společenské vědy" jako sociologie, právo, ekonomie, které dnes mají spoustu oborů a dají se studovat na nepřeberném množství (spíše vysokých) škol. Možná ale máte na mysli obor sociální práce, což vlastně znamená práci v sociálním systému (obecní úřady, úřad práce) a to je něco jiného. Takže si nejdříve musíte ujasnit, na jakou školu, jakého směru, byste se chtěla dostat a podle toho se připravovat na přijmačky. Nejlépe by ale bylo ujasnit si, jakou práci chcete dělat a podle toho si vybrat školu :). Šance budete mít, když budete mít jasno v tom, co chcete.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: