Nejste přihlášen/a.
Pěkný den přeju,
možná je dost času, možná ne. V únoru budu podávat přhlášky na VŠ.
Od malička jsem chtěla být učitelka!. Chtěla učit na I. stupni, ale jak jsem se o to začala zajímat víc, zjistila jsem, že bych to asi nezvládala po studiiní stránce - jde zejména o hudebku, hru na hudeb. nástroj a matematiku. A jelikož mě ta učitelka fakt drží, říkala jsem si že bych učila na II. stupni přírodopis a výchovu ke zdraví. Jen nevím, ja bych zvládala tyto žáky v dnešní době :D ..Navíc nám učitelka říkala, že mi menšího vzrůstu by jsme tam moc dlouho nevydrželi, že by nás ušlapaly :D Vím, že více méně vtipkovala.. a tak jsem přemýšlela, jestli by ze mě vůbec měli respekt, nějakou autoritu :/ ...No a na závěr jsem volila zabývat se logopedií, to mi v dnešní době příjde užitečné
... Rozhodně bych chtěla pracovat s lidmi - přesněji řečeno s dětmi.
Ráda bych znala váš názor. Třeba co byste si vybrali vy apod.
Děkuju.
Zdravím, kombinaci přírodopis a výchova ke zdraví jsem studovala (bohužel to nedopadlo), je to úžasný obor, ale pozor na brněnský pajdák, je tam velice nepředvídatelný a problémový docent, na kterém zvadla většina z nás.
A co se žáků týče - pokud máš silnější hlas a jsi akční, tak bych se toho nebála. Pokud jsi nějaké ušlápnuté pípátko, tak tě ale děcka asi semelou, nejhorší je obecně 6. a 7. ročník, neskuteční puboši a chce to fakt nervy ze železa. 8. a 9. už je o něco lepší, zvlášť ta devítka, přece jen to už jsou budoucí středoškoláci a leckdy se podle toho umějí chovat.
Co se týče 1. stupně, taky mě vyřadila matika, hudební nástroj se jde doučit, ale matika bohužel ne. 1. stupeň je parádní, zvlášť prvňáčci, jsou ze všeho nadšení a človek vidí pokroky každý týden Já nakonec skončila ve školce, kde je to taky super, na škvrňatech jde nejvíce vidět, co se za rok zvládnou naučit, jak se rozvíjejí po všech stránkách.
.
Olomouc je údajně fajn, jak hlásily bývalé spolužačky Chystám se tam na dálkové, tak uvidíme.