Nejste přihlášen/a.
S takovým průměrem, to je na 4, ne na 5. Zkus se tu gramatiku naučit, požádej jí ještě o přezkoušení a snad to dáš alespoň na 3. To by Ti tu 4 dát měla.
doplněno 08.06.14 09:52:Co těď děláte za gramatiku, s čím máš nejvíc problém?
Sorry, jestli ty vety nedokazes prelozit (do anglictiny? do cestiny?), tak tu latku nechapes.
Podminovaci zpusob umis uz z drivejska, tak ty podminovaci vety jsou jen o posunovani casu. Jako pomucku bych doporucil si uvedomit, tak se to presne rika v cestine (jaky cas se tam pouziva v cestine a jestli to je oznamovaci nebo podminovaci zpusob). Taky uvidis, ze to nedava moc smysl. V anglictine to proste nedava jiny smysl, takze se to musis naucit.
Jestli se znamkou nesouhlasis, tak musis na konci roku pozadat o komisni prezkouseni.
Gramatika 2.rocniku anglictiny neni tezka, ale kdyz ti to nikdo nedokaze poradne vysvetlit, tak chapu, ze se v tom clovek lehce utopi. Nezbyde ti asi nic jineho, nez se to naucit sam. Vezmi si ucebnici anglictiny a zacni sam od zacatku, hezky svym tempem. Povazuj to za pripravu na zivot. Takhle se budes ucit cely zivot nove veci. Vetsinu veci uz ti v dospelosti nikdo nikdy nevysvetli. Zadni ucitele uz tam totiz nejsou.
To není zas tak těžké, nauč se, jak se to dělá a pořádně to procvič.
doplněno 08.06.14 10:32:Ještě máš týden a něco, tak se jí snaž přesvědčit, že to umíš lépe než na 5.
Před komisí asi látka z celého pololetí, kdyby Tě teď zkoušela učitelka, tak by to bylo buď písemně - gramatický test nebo ústně. Kdyby to bylo ústně všeobecné a ne zaměřené na tu gramatiku kondiciálů, tak by Ti asi dala popsat obrázek.
To za týden zvládneš , neboj. Třeba Tě jen strašila, fakt mi přijde, že Ti s takovým průměrem 5 dát nemůže. Ten průměr Ti řekla ona?
Výsledná známka není aritmetickým průměrem známek! Každá známka má jinou váhu - jinak se počítá známka z domácího úkolu, jinak ze zkoušení ze slovíček, jinak test z lekce, jinak velká pololetní písemka.
Možná máš samé jedničky z úkolů, které si opsal od kamarádů a tak si říkáš, že máš naději - ne! Učitel ví, že si to nepsal sám, protože ví, jaké známky máě a jaké jsou tvé výkony v hodině.
Určitš sis prostudoval klasifikační řád, který je součástí školního řádu. Určitě se tam píše, že závěrečná známka není průměr, jak si spousta žáků mylně myslí. Také se tam dočteš o tom, jaké znalosti je třeba na jednotlivé stupně - co si budeme povídat - na 1 nebo 2 by takto uměl asi málokdo.
Do znímky také učitel může zahrnout tvoji práco v hodině a přípravu na hodiny - pokud v hodině povídáš s kamarádem v lavici či si dokonce otočený ke kamarádovi za tebou, hraješ na mobilu, při vyvolání nevíš, co se děje, úkoly neplníš, tak tohle hodnocení určitě nebude kladné, ba naopak. Učitel většinou ocení i snahu - snahu dělat, i když máš mezery (tj. jsou ve výsledku chyby).
Takže se podívej z čeho dané známky máš. A zkus se nad tím zamyslet, protože váhu asi přesně nevíš. Pokud máš ty lepší známky z něčeho, co nebylo až tak obsáhlé, tak možná znáš důvod hodnocení učitele.
Učitel tě také může tímto nutit něco dělat.
Jinak - pokud nebudeš se záávěrečnou známkou souhlasit, tak se můžešdo 3 dnů po převzetí vysvědčení odvolat a být komisionálně přezkoušen. Průběh nevím, nezaznamenala jsem to - zkouší komise, tj. tvůj učitel, potom je tam další učitel vyučující daný předmět, zástupce vedení školy (ředilet či jeho zástupce), případně třídní učitel. Zkouší se na celou látku.
Jinak doporučuji ti s angličtinou něco dělat. Dnes je to podmínkou. Možná tě tady někdo veme bez jazyka někam k pásu, ale kdo ví, jak to bude dál. Nebo nakonec zjistíš, že tady práce pro tebe není a zkusíš to v zahraničí - bez jazyka to půjde těžku.
Ze života: Byla jsem nějakou dobu na Islandu - měla jsme defekt na autě, tak jsem zajela do pneuservisu v nějakém maličkem městě. Vlezla jsem do dílny, dokutálela gumu a za chvíli za mnou přišel borec, který tam pracoval na jednom autě - ruce špinavé, úplně černé, ve spinavých montérkách, moc pěkný nebyl, nějaký zub mu chyběl. Měla jsem obavy, že se nedomluvím - kdo by totiž čekal, že někdo takový bude umět anglicky aspoň základy. Pozdravila jsem a sdělila mu můj problém. Borec mi rozuměl, odpověděl, vzal gumu na dílnu, chvíli s tím něco dělal a po chvíli mi přišel říct podrobnosti. Tento člověk uměl anglicky lépe než mnozí maturanti či vysokoškoláci u nás!
Takže uč se! I když nebudeš dělat nějaký vyšší post v mezinárodní firmě, tak angličtinu můžeš potřebovat.
A možností máš - kurzy, doučování, samostudium (internet, učebnice, knihy, filmy), dopisování si s kamarádem, jehož mateřským jazykem je angličtina.
A uvědom si, že tě ještě čekají minimálně dva roky angličtiny ve škole a že látka se bude nabalovat, takže pokud to nedáváš teď, bude ještě hůř.
Průměr známek je pouze orientační a pokud nezvládáš hned dvě disciplíny (gramatiku a překlad), není to na postup do dalšího ročníku.
Angličtinu nemůžeš brát jako školní předmět, který by se dal hodnotit průměrem.
Angličtina jako jakýkoliv cizí jazyk je prostředkem komunikace, a pokud komunikovat nedokážeš (bez gramatiky to nezvládneš), je to na nedostatečnou.
Zkus se tu gramatiku doučit a požádej paní učitelku ještě o přezkoušení.
---------------- Poznámky:
Pokud gramatice rozumíš, musíš ji dokázat i správně použít. A to i v překladech.
Já jsem slovíčka nikdy nezkoušela, za slovíčka u mě mohli studenti získat jedině pětku, když se slovíčka nenaučili.
Slovíčka jsou základ, bez něhož se nedá pokračovat...
Nevím, já jsem nikdy nebyla zastáncem toho, že půl roku někdo sedí na zadku, nic nedělá (i když tazatel se možná snaží) a na závěr si řekne, já se to naučím a nechá se vyvolat/dopsat si test atp. A další rok to samý.
To si raději nechej dát flastra - donutí tě to se učit.
Nevim, jestli ohanet se zkusenostmi z casti sveta s nejvyssi vzdelanosti (Skandinavie), navic jeste s uplne jinym pristupem k vyuce cizich jazyku (TV v originalnim zneni s titulky), tazateli pomuze.
Jeste jsem si vsiml toho "...v nejakem malem meste". Jak vypada velke mesto na Islandu? Cely Island ma 300 tisic obyvatel
Mate stesti ze jste tam nenarazila na jednoho z tech 10 tisic Polaku, kteri tam ziji
Jsem měla napsat na vesnici nebo v dědině? :D
Jinak ano, Reykkavík by bylo asi jediné město, pokud bereme naše poměry (100 000 obyv.), další 4 města mají nad 10 000 obyv.
Možná jsem to ale měla použít, říkat sídlu při 1 000 obyvatel město :D Ale to je docela fuk, ono to chce znát místní poměry.
Třeba tady by se nestalo, že bude směrovka na "město" s 500 obyv. a k tomu vzdálenost kolem 100 km. :D
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.