Nejste přihlášen/a.
ahojky muzuse jenom zeptat kdyz mam prumer 2,41 bude to stačit na 2
Tady tvůj učitel asi nebude. Zkus se ho zeptat ve škole. My ti neporadíme. Může to být 2, nerozhodně nebo i 3. Záleží na okolnostech.
Ahoj, nezaleží jenom a průměru, ale třeba jeslti máš dobré známky z důležitých testu nebo naopak je ten průměr "vytažený" referáty apod. a určitě i na aktivitě v hodině, musíš hrábnout do svědomí a zamyslet se jestli si tu známku zasloužíš popřípadě se ještě snažit nějak ten průměr ještě vylepšit
Přesně tak, jak praví odpověď nade mnou. A vůbec, z čeho je to průměr? Jestli ze všech známek, tak na to se rovnou vykašli, to se zprůměrovat nedá. Každá známka má jinou hodnotu. Dva velké testy za 3 a dvě desetiminutovky za 1 nedělají dvojku, jen tak pro příklad. Jinak pokud to je průměr ze známek, které mají stejnou hodnotu, tak by to mělo být na dvojku, pokud se snažíš, hlásíš se, svědomitě a včas vypracováváš domácí úkoly, no a bohužel u některých učitelů i pokud jsi usměvavý hodný studentík, co má v hlavě piliny, ale učitelce zásadně neodporuje a vždy s ní souhlasí a po hodině pomáhá odnést věci do kabinetu. Ale je to k té 2,5 poměrně blízko a někteří učitelé snahu a zájem nepočítají do známky. To se fakt musíš zeptat tam
Podle mne by to stačit nemělo. A jak tak vidím tvé vyjadřování (ahojky - co je to probůh za výraz?!; bez mezery, diakritiky a interpunkce), budeš možná ráda i za trojku ...
doplněno 26.05.14 19:43:I mobil "umí" malá a velká písmena, mezery a interpunkci. A na "pozdravy" aghojky, ahojte, čusky, ... už jsem alergická. On si to asi málokdo uvědomuje, ale do hodnocení předmětu se promítá i žákovo vyjadřování.
Pokud žák umí, mluví věcně a jednoznačně, pokud neumí, používá "vycpávku (vatu)" prokládanou rádoby "moderními/roztomilými" obraty/výrazy. Takový projev působí nejistě.
doplněno 27.05.14 00:25:Mně se texty, kde chybí všechno, navíc proložené "moderními výrazy" prostě špatně čtou.
Kdyby chyběla jen diakritika a ostatní bylo v pořádku, četlo by se mi lépe. Pokud chybí diakritika i interpunkce, chtělo by to aspoň velká písmena na začátcích vět. Nebo naopak použít interpunkci a všechna písmena malá. (V posledním případě ale určitě s mezerami za čárkami a tečkami.)
Na tom, co jsem napsala ke způsobu vyjadřování, jsme se s kolegy shodovali - "nešikovné" vyjadřování na nás působilo dojmem, že se žák snaží zastřít neznalost.
Je možné, že tazatelka píše z mobilu.
doplněno 26.05.14 20:52:Já vím. Přiznám se ale, že třeba konkrétně já mám s psaním velkých písmen na svém mobilu problém. Je to takový laciný "krám" a některé funkce tam nepracují úplně normálně.
Přestávám vyjadřování mládeže řešit, pokud čtu email od 18tileté neteře, bavím se a to moc češtině nerozumím, (ahojky a čauky je bežné), čárky a háčky prý nepodstatné. Maturovala na gymnáziu ze 4 předmětů, včetně češtiny a ze všech za 1, zkoušky na 3 VŠ s přehledem, na žádné nebyla hůř než devátá. Psát z počítače nebo mobilu je prý něco jiného a na chyby se nehraje.
Dobrý den ,tedy a můžu se zeptat jak dlouho vám to trvalo nez jste to dala skontrolovat uciitelce ze to máte dobre napsaný ja si pisu jak si milá pani a jeste nejsem tak zrucná ale nejsem drzá jako vy ... a kdylne si reknete ze tat mam napsané chyby ale strcte si je zaklobouk SISKA 5 a podpis umíte?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.