Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Status studenta

Od: dadulise odpovědí: 2 změna:

Zdravím, poradí mi prosím někdo? Jsem studentka na VOŠ a tam mě chtějí vyhodit, ale potřebuji si zachovat status studenta, je to tak, že pokud jednou ukončím studium, už NIKDY nedostanu status studenta zpět? někde jsem se dočetla, že pokud ve stejném roce, když nastoupím na pracovní úřad,nastoupím v září i na školu, tak ho dostanu zpátky, je to pravda? Nikde nedokážu najít odpověd, ani v zákoně. Zajímá mě ten status, pokud ukončím jednou školu, už ho nezískám nikdy zpátky?

Děkuju za odpověďi

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

status studenta můžete mít max. do 26 let věku. Pokud nastoupíte na jinou školu, status se vám samozřejmě obnoví. Limit pro status studenta je pouze věkový - 26 let.

Na denním studiu VOŠ máte status studenta vždy.

Pozor - při jinné než denní formě studia VOŠ (dálkové, distanční, večerní nebo kombinované studium) máte status studenta pokud nejste výdělečně činná nebo pokud nepobíráte podporu v nezaměstnanosti/při rekvalifikaci. ----------Takže při těchto formách studia VOŠ nemáte status studenta pokud máte podpory na úp. Nebo pokud si vyděláte na prac. poměr/DPČ od 2500kč/měsíc, u DPP od 10 001kč/měsíc

doplněno 16.05.14 11:22:

více v přehledné tabulce: kampomaturite.cz/...

hodnocení

0x

Také jsem byla v podobné situaci - status studenta se vám obnoví, jakmile znovu začnete studovat. Nezáleží na to, jaká doba mezi prvním a druhým studiem uplynula.

doplněno 16.05.14 12:56:

Samozřejmě vám musí být méně než 26, ale to už psala rádkyně výše. :)

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.