Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Studium na humanitní vš-úskalí

Od: studentka* odpovědí: 3 změna:

Ahojte,
mám za sebou 2 roky na humanitní vš. Teď jdu do třeťáku. Obor je specifický, ale není problém s ním najít uplatnění. Studuji obor, který jsem studovat chtěla, studium mě baví. Ale jedna věc mě štve - jsem snad skoro jediná, kdo tu školu nedělá jen pro titul, kdo v tom vidí smysl a dělám to proto, že mě to zajímá a chtěla jsem to studovat. Začínám být ale docela otrávená z těch lidí, jak pořád nadávají na školu, když si ji sami vybrali, jak všechno berou hrozně negativisticky a pořád jen říkají, že je to stejně nezajímá, že chtějí titul a obor je jim šumák. Proč to teda studují? Potom na mě akorát přenáší své negativní postoje a já pak ztrácím chuť do učení. Zezačátku jsem měla obrovský elán do studia, teď je to však díky těm lidem okolo mě stále horší. Něco dělám dřív nebo navíc a radši už o tom nikomu neříkám, protože když se o tom před někým zmíním, už si ťuká na čelo, jak kdyby byla vada, dělat něco navíc z vlastního zájmu. Jsem z toho otrávená. Jak to vidíte vy-ostatní studenti? Jaká je vaše zkušenost? Jsem opravdu takový exot, když mě škola baví víc než ostatní

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Já si myslím, že se u vás stala módou negace. A čím víc se nadává a pohrdá, tím lépe.*bzum* U jedné z mých dcer zase byla móda se nehlásit a aktivně se neúčastnit vyučování. Kdo zvedl ruku, byl blbý šprt. Děs! Nechápu, co to jsou za móresy. *ee*Všem těm lidem přeji sraz třídy po několika letech. Jak se pár lidí bude divit, kam se svým pitomým postojem dostala.*nevi* Ale zase nepochopí, že si za svůj život mohou sami. Budou to svádět na někoho jiného. Studentko, nedej se otrávit. *hej* A už vůbec ne lidmi, kterým ještě nedošlo, že...jaký si to uděláš, takový to máš. Většinou jsou to děti, které budou viset svým rodičům na srdci i peněžence jako břímě.*hi* Buď hrdá na to, co sis sama vybrala a za čím jdeš. Hodně štěstí *slunce*