Nejste přihlášen/a.
1) Nejeden běžný turista nebo milovník přírody si povzdechne kde vzít peníze na tak daleké cesty či na nákladní potápečské vybavení my však víme že zájemci o půvaby podmořského světa už nepotřebují cestovat přes půl zeměkoule a potápět se dvacet metrů pos mořskou hladinu.
Úkol: Utvořte grafy následujícího souvětí, určete věty hlavní, druhy vedlejších vět, poměry mezi souřadně spojenými větami a větnými členy, druhy souvětí.
Prosím s tímto souvětím si nevím rady. Děkuji za odpovědi.
Když offtopic, tak offtopic: i když to vypadá, že to k ničemu není, tak to jsou ty základní znalosti, které se ti pak pospojují v to, že dokážeš napsat dlouhý text tak, že dává smysl, neobsahuje syntaktické chyby atd. Hodí se to i při učení jiných jazyků. Druhá věc je, jak se to učí, řekl bych, že většina učitelů požaduje jen memorování bez vysvětlení souvislostí.
Já ti můžu oponovat v tom, k čemu je ti znalost historie státu atd., když si neumíš doma zapojit elektriku, opravit motor. K čemu to učit, když tu pak máme lidi plné národní hrdosti (zejména při sportu) a je tu minimum lidí, kteří se věnují přírodovědný/technickým oborům. Je to trochu hnané do absurdity, ale ten tvůj post taky.
Samozřejmě souhlasím s tím, že by se mělo o novějších dějinách učit více, ale to je problém osnov, kde se dějepis učí chronologicky, takže na 20. století máš minimum času. A stejně by se objevil problém ten, že by se neučil dějepis, ale jenom by se říkala data a k nim nějaké události bez příčin. A národní hrdost se neučí, ta se musí předat jinak. Kde mají děti brát národní hrdost, když jsme národně hrdí jen pokud vyhráváme ve fotbale nebo v hokeji, ale o Češích, co se prosadili v zahraničí nevím nic.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.