Složité souvětí

Od: Datum: 29.04.14 21:00 odpovědí: 3 změna: 30.04.14 14:19

1) Nejeden běžný turista nebo milovník přírody si povzdechne kde vzít peníze na tak daleké cesty či na nákladní potápečské vybavení my však víme že zájemci o půvaby podmořského světa už nepotřebují cestovat přes půl zeměkoule a potápět se dvacet metrů pos mořskou hladinu.

Úkol: Utvořte grafy následujícího souvětí, určete věty hlavní, druhy vedlejších vět, poměry mezi souřadně spojenými větami a větnými členy, druhy souvětí.

Prosím s tímto souvětím si nevím rady. Děkuji za odpovědi.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 29.04.14 21:13
avatar

Něco určitě víš, doplň čárky a pokus se úkol splnit. Zkontrolujeme ti jej.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.04.14 12:48
avatar
Vím že to sem nepatří, je to off topic. ale říkám si. . . . . . Kdyby tak naše školství věnovalo polovinu času, které žáci věnuji zbytečným větným rozborům na to aby je naučilo víc o historii našeho státu a národní hrdosti.
Zná snad někdo kohokoli, komu tahle teorie v životě k něčemu byla? Teda kromě učitelek češtiny, které se tím živí.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: fote
Datum: 30.04.14 14:19

Když offtopic, tak offtopic: i když to vypadá, že to k ničemu není, tak to jsou ty základní znalosti, které se ti pak pospojují v to, že dokážeš napsat dlouhý text tak, že dává smysl, neobsahuje syntaktické chyby atd. Hodí se to i při učení jiných jazyků. Druhá věc je, jak se to učí, řekl bych, že většina učitelů požaduje jen memorování bez vysvětlení souvislostí.

Já ti můžu oponovat v tom, k čemu je ti znalost historie státu atd., když si neumíš doma zapojit elektriku, opravit motor. K čemu to učit, když tu pak máme lidi plné národní hrdosti (zejména při sportu) a je tu minimum lidí, kteří se věnují přírodovědný/technickým oborům. Je to trochu hnané do absurdity, ale ten tvůj post taky.

Samozřejmě souhlasím s tím, že by se mělo o novějších dějinách učit více, ale to je problém osnov, kde se dějepis učí chronologicky, takže na 20. století máš minimum času. A stejně by se objevil problém ten, že by se neučil dějepis, ale jenom by se říkala data a k nim nějaké události bez příčin. A národní hrdost se neučí, ta se musí předat jinak. Kde mají děti brát národní hrdost, když jsme národně hrdí jen pokud vyhráváme ve fotbale nebo v hokeji, ale o Češích, co se prosadili v zahraničí nevím nic.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.