Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Práce s dětma vs student strojírenství

Od: jrda odpovědí: 12 změna:

Zdravim studuji 3ročník obor strojírenství a zítra me čekají opravné zkoušky:(,ale k věci: přes prázdiny jsem si uvědomil,že bych rád dělal práci zaměřenou s dětma. Určitě to může někomu znít divně,když studuji obor strojírenství,ale ja dospěl k názoru,že mě strojařina vůbec nezajímá a když to řeknu narovinu tak ji nezvládám(každý rok mám opravné zkoušky z technických předmětů atd) a nejhorší na tom je,že mě to netrápí když ´´opravky´´ zitra neudělám.vynechte prosím otázky tipu proč jsem šel strojařinu dělat a podobně,sám totiž nevím*hi* děkuji

Otázka zní co by jste mi poradil v takovéhle situaci dělat? Zkušenost s dětma mám jako vedoucí dětskeho tábora to je všechno,ale s jistotou vim,že by mě například takováhle práce bavila. Dětská radost je k nezaplacení,sice berou energii,ale zároveň i energii dodávájí...Prosím o názor,protě o cokoliv co mi radíte v téhle situaci:)

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

toni*
hodnocení

3x

Neptám se proč jste šel studovat strojařinu, ptám se jestli není škoda všechno zahodit když už je půlka za vámi. Měl by jste školu dodělat, aby jste měl maturitu (bez ní jste ztracen) a pak si dodělat "pedagogické minimum". Nebo přímo zkuste přestoupit na "pajdák". V každém případě se snažte udělat opravné zkoušky. To beru jako základ pro další vaši další činnost. Přeji vám mnoho úspěchu a štěstí ve vašem dalším rozhodování.

lidka*
hodnocení

3x