Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Můžu na z gymplu na vysokou školu designu?

Od: tedunka odpovědí: 8 změna:

Chtěla bych se jen zeptat, jestli se můžu přihlásit na vysokou školu designu, když studuji všeobecné gymnázium?Jde o to, že než jsem nastupovala na gympl, nevěděla jsem, co chci dělat, ale teď mi to už začíná být jasné, jenže nastal tenhle problém. Prosím poraďte mi. Děkuji

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

pu®
hodnocení

2x

Z jakékoliv střední školy ukončené maturitou se lze hlásit na jakoukoliv školu vysokou, technicky v tom problém není. Jde jen o to, zda budete schopná se doučit požadovanou látku dostatečně uspokojivě, aby Vás na VŠD vzali. Ale ani to bych neviděla beznadějně - informujte se o přijímacím řízení, doučujte se, chodťe na konzultace klidně na "lidušku" i na danou VŠ, jestli to nemáte daleko, choďte i na přednášky (ty jsou veřejné), ideálně prvních ročníků - zjistíte, co se zhruba může objevovat na přijímačkách. Někteří vyučující na VŠ povolují i tzv. náslech v seminářích, kdy se věnuje jen svým studentům, ale Vy můžete sedět mlčky bokem a sledovat, co se děje, co se probírá. Tak ať Vám to vyjde :)

tedunka
hodnocení

Děkuji za odpověď:)..rozhodně mě přinesla dost!:)..myslím, že mám nejvyšší čas, sice jdu do druháku na gymplu, ale lepší dřív, než pozdě že?:)..ještě jednou díky:)

guess*
hodnocení

2x

Pokud se o tvé budoucí zaměření zajímáš, neměl by to být takový problém, ale pokud ses právě teď rozhodla, že chceš studovat design a nemáš páru, co to slovo obnáší, tak to už zase tak lehký nebude.

Ale znám lidi, kteří z prumky šli na lékařskou fakultu a zvládli to :)

Držím pěsti :)

tedunka
hodnocení

takže myslíš, že by se to dalo zvládnout, ale dost bych si musela máknout?:)..děkuju za odpověď:)..no budu na sobě asi pracovat!:)

liliette