Nejste přihlášen/a.
Jsem úplnej nováček co se týče tohoto tématu a nevyznám se ve všech možných parametrech jednotlivých wifi routerů. Proto Vás žádám o kvalifikovanější radu.
Mám velmi dobrou zkušenost s wifi routerem SMCWBR14T-G.
Má naprosto všechno, co potřebuji pro můj další router na jiném místě. Vím, že spousta lidí nemůže SMC ani přijít na jméno, ale mě nikdy tento model nezradil a na jeho nastavování jsem si už zvykl. Protože jsem si jej kupoval už téměř před rokem, hledám něco novějšího, navíc se už nikde ani neprodává. Koupil jsem jej z aukra za tuším 600 nebo 700, ale už je k nesehnání. A jak pokročil čas, tak musí pokročit i technologie a spadnout ceny...
Moje požadavky:
- klonování adresy
- wifi + alespoň jeden výstupní LAN, budu připojovat počítač bez WIFi
- odnímatelná anténa (budu potřebovat přenos přes 40cm betonu a navíc můžu kdykoliv zaměnit za silnější v případě potřeby)
- spolehlivost +zabezpečení WEP, WPA, WPA2 + firewall
- dosatečná přenosová rychlost, mám UPC FIBER POWER 10 (= download až 10 Mb/s, upload až 1 Mb/s), navíc chci použít i na sestavení sítě a sdílení jistých složek, abych každej obrázek nemusel přenášet flashkou
- cena do 1000Kč MAX, ideálně do 700Kč
- nový se zárukou a fakturou. Klidně nabízejte i z aukra, pokud je záruka a faktura, nevadí
www.alfacomp.cz /routery/ kolem 700kč. Hledejte dle vlastních požad. parametrů.
doplněno 09.06.10 08:21:
Jsem taky uživatel SMS a vlastním tento a nemůžu si ho vynachválit czechcomputer.cz/... .
Mohu jen doporučit. Naprosto bez problémů a umí to co chceš.
doplněno 10.06.10 12:47:Akorát ta cena je malinko vyšší.
doplněno 10.06.10 12:50:Ještě doplním že na něm jedu zhruba tři roky.
Přesně tohle jsem chtěl vidět. A pokud máš s SMC taky tak dobré zkušenosti jako já, jsem jen rád.
Cena selkem v poho, to bych přežil. Našel jsem ho teď pod tisíc compexdata.cz/...
Jen se divím, že v dnešní době je nejlepší odpovědí 3 roky starý model! Za tři roky se v IT pohne vše tak dopředu.