Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Nejdou nainstalovat programy od JVC

Od: libka* odpovědí: 3 změna:
Dobrý den,
prosím o pomoc. Mám kameru JVC HD3 a k ní jsem dostal cd s programama od CyberLinku (PowerCinema NE for Everio Ver.1.1, PowerProducer 3 NE a PowerDirector 5 NE Expres) na úpravu videa staženého z kamery do počítače. Nastal problém, že když jsem si chtěl programy nainstalovat, tak mě to nechtělo pustit dál a napsalo to.
(Cyberlink BD Solution will only run on Windows With IE 5.5 or above. Please upgrade your IE before installing CyberLink BD Solution. Setup will nowquit).
Mám Windows 2000 a opravdu nevím co s tím, protože jsem v tomhletom opravdu amatér.
Děkuji všem za každou radu.

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

bena*
hodnocení

0x

Nainstalujte si Internet Explorer 6.

Je vidět, že neaktualizujete systém‼

Klikněte prosím v Nabídce start na Windows Update a nainstalujte všechny aktualizace, včetně těch volitelných.

Pokud dostanete nabídku před stahováním aktualizací upgrade na Microsoft Update, tak použijte Microsoft Update.

doplněno 06.06.10 20:02:

Internet Explorer 6 stáhnete tady → microsoft.com/...

A ještě Interent Explorer 6 doplňte prográmkem FoxIE, který stáhnete zady → download.chip.eu/...

FoxIE doplní Internet Explorer 5 a 6 o funkce z Mozilly Firefox a z Internet Explorer 7. Je to super program, bez něj bych na WIndows 95/98/ME/NT 4.0/2000 Internet Explorer 6 a nižší nepoužíval.

libka*
hodnocení

Pokaždé, když se počítač zeptá jestli chci aktualizovat, tak to udělám. Zítra zkusím nainstalovet Internet Explorer 6.
Děkuji zatím za radu.
bena*

Raději na tu ikonku ve Nabídce Start Windows Update klikněte.

Ono ikonka dole, přes kterou se aktualizace instalují je sice dobrá, ale nenabízí všechny aktualizace. Pouze ty nejdůležitější.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: