Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Proč ukazuje menší rychlost?

Od: knopka* odpovědí: 7 změna:

Ahojky.Měla jsem doma net od UPC-13mega,ted jsem si objednala 25mega ale rychlost mi ukazuje pořád jako u staré smlouvy-kolem 13mega.Volala jsem tam a chlápek řekl že u nich to ukazuje že mi pouští těch 25 ale mně ukazuje pořád 12-13.Nejsem odborník na takové věci,řekl mi že to bude asi problém u mně,prohlížeč nebo něco jiného,jak zjistím že mi nekecá že u nich to ukazuje těch 25mega?Pravda je že pc je starší ale zatím jsem to nemusela řešit ale zajímá mně to.Děkuji za rady :).

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

slonbonjohn*
hodnocení

3x

Že by UPC přešla na sociální politiku služeb?*smich* Já si platím 10M ... rychlost.cz/...

Technik vám bude vždy tvrdit, že všechny měřáky rychlosti jsou nepřesné, mimo toho na jejich stránkách.;)

knopka*
hodnocení

Souhlas *palec*,jenže je docela rozdíl 13M a 25M *bum*.Ono to nikdy není přesně,pohybuje se to tak o pár megů-tím myslím o pár,ne o půlku!

imiza*
hodnocení

2x

Pokud ctu dobre tak vam za 24Kc navic zvysily rychlost na dvojnasobek. Muze to taky byt jen marketingovy tah. Podivejte se do papiru a hledejte slovo "agregace". Jelikoz kdyz si platite pripojeni k internetu neni to jen pro vas. Vy se s tim pripojenim delite treba s dalsimi 10-20 lidmi. A to prave udava ta agregace. Melo by to vypadat nejak takto "Agregace 1:20".

Tak jako tak by jste ale zdvojnasobeni mela pocitit. Zkuste neco stahnout ze serveru s plnou rychlosti a porovnat s tou predchozi.

knopka*
hodnocení

Tak jsem prolezla i starou i novou smlouvu a papíry k tomu a slovo agregace jsem nenašla *nevi*,ale zajímá mně to,budu pátrat i kdybych jim měla napsat mejl.Jinak stáhla jsem si Google chrome a zkouším zatím v tom.Hned ráno jsem najela na stránky upc-mají tam měřič a okamžitě rychlost 24 a něco za 20min jsem zas změřila a rychlost 7! mega,za chvíli zas 21 mega.

hodnocení

1x

V prvé řadě zrestartuj modem a router.