Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Odeslání videa

Od: veronika1489 odpovědí: 11 změna:

Poraďte mi prosím : nejde mi odeslat vlastní video emailem. Video se načte, ale neodešle. Objeví se zpráva: chyba 500 v Exploreru,nebo chyba 103 -v googleChrome . Díky

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

celp*
hodnocení

0x

Kolik Mega má to video?

veronika1489
hodnocení

Nahrávky mých videí jsou max do 3minut. Jsem úplný začátečník na pc. Takže, kolik mega má video, nevím kde zjistit. Kdykoliv se odvážím na nějaký problém někde zeptat, mám pocit, že jsem analfabet a hodně drzý, protože si dovolím otravovat stupidními otázkami Na svoji obranu však mohu říct, že než se odvážím mezi počítačové vzdělance, snažím se nejdřív svůj problém řešit různými návody např. v centru nápovědy apod.

Nevíte náhodou o nějakém webu, kde jsou srozumitelné rady pro začátečníky, nebo jen mírně (hodně mírně) pokročilé?

Děkuji Vám za odpověď i za Váš čas . *uf* A přeji hezký den.*slunce*.

vosikac*

*jasne*Najeď myšítkem na ikonu videa (neklikej) a po chvíli vyjede okno s info. a je tam napsána velikost. Emailem můžeš odeslat maximálně 10 nebo 13 MB.Teď přesně netuším;)

pepyk93*

Jen doplním,že u maximální velikosti odesílané přílohy záleží na freemailovém serveru.Atlas.cz odešle max. 10 MB,seznam.cz max. 13 MB a třeba klikni.cz až 20 MB... :);)

rob*
hodnocení

0x

Verčo, když to video bude moc velký, tak to můžeš "aploudnout" na nějaký server typu ulozto.cz :)

celp*

Kurzorem na ikonu videa.Pravé tlačítko-vlastnosti a tam to je.3 minuty může být až 30MB.

veronika1489
hodnocení

Díky za pomoc. Je to pravda video je moc velké má 68MB.

Takže zkusím buď zazipovat nebo dát někam na ulozto.cz. *uf*

Díky moc za všechny odpovědi. Veronika

Opera umí pomocí funkce Unita toto vyřešit. Povolíš toto video zájemcům stáhnout. Potom i ten kdo nemá Operu si ho může od tebe stáhnout, pokud dotyčnému zadáš adresu a máš samozřejmě Operu spuštěnou.

hodnocení

0x